۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۱۳

استاد حوزه علمیه:

اهانت به پیامبر (ص) اوج استیصال غرب در مواجهه با اسلام است

اهانت به پیامبر (ص) اوج استیصال غرب در مواجهه با اسلام است

بیرجند- استاد حوزه علمیه گفت: اهانت به ساحت مقدس پیامبر (ص) به دلیل اوج درماندگی و استیصال دشمنان غربی در مواجهه با اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام سید علی اسدی ظهر پنج شنبه در تجمع اعتراضی روحانیون و مردم بیرجند که با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار شد، با بیان اینکه تمدن اگر مبتنی بر عقلانیت نباشد، نتیجه‌ای جز جهل و استعمار ندارد، اظهارداشت: عقلانیت اولین اصل قرآن است که فکر را با تمدن رشد داده است.

استاد حوزه علمیه با بیان اینکه اهانت به ساحت پیامبر (ص) نشان از استیصال دشمن است، عنوان کرد: مبارزه با جهل، جزو اصول اسلام است.

با بیان اینکه دشمن با ساختن داعش به دنبال ضربه زدن به اسلام بوده است، اظهارکرد: گروه های تکفیری می خواستند دولت سوریه را تغییر و منطق مادی‌گرایی را حاکم کنند.

وی بیان داشت: در برابر ایجاد رعب توسط دشمن، جمهوری اسلامی شهید سلیمانی را به میدان می‌فرستد تا اسلام واقعی را به دنیا معرفی کند.

حجت الاسلام اسدی به پیروزی های جبهه مقاومت در سوریه و عراق و به زانو درآوردن دشمنان اسلام اشاره کرد و افزود: هدف داعش، فاصله‌گیری مردم دنیا از اسلام بود اما کار به جایی رسید که فرمول غرب تغییر کرد و شهید حاج قاسم سلیمانی توانست گوشه‌ای از اسلام عقلانی را در دنیا به ظهور برساند.

وی بیان کرد: در شرایطی زندگی می‌کنیم که برخی کشورها مانند آمریکا ادعای پیشرفت دارند اما تولید بیشترین اسلحه را در دنیا دارند و این نشان می دهد که هنوز عقلانیت در آنها رشد نکرده است.

وی با بیان اینکه جبهه مقاومت به حدی پیش رفت کرد که یهودی و مسیحی پشت سر شهید حاج قاسم سلیمانی قرار گرفتند، تصریح کرد: داعش در عراق سریع پیشروی کرد اما حضور شهید سلیمانی معادلات را به نفع مقاومت بهم ریخت.

استاد حوزه علمیه افزود: اگر نشریه‌ای به خودش اجازه می‌دهد به ساحت پیامبراسلام (ص) توهین کند برای این است که ۱۴۰۰ سال تلاش می‌کنند جهل را بر عالم حاکم کنند و نگرش مردم را نسبت به اسلام تغییر دهند.

وی با بیان اینکه منطق قرآن در دنیا رشد کرده است، عنوان کرد: قرآن و پیامبراسلام (ص) مبین و مکمل یکدیگرند و دشمن هر دو را مورد حمله قرار می‌دهد.

حجت الاسلام اسدی با بیان اینکه روزی که دشمنان شهید سلیمانی را به شهادت رساندند، تصور کردند می‌توانند دنیا را بهم بریزند اما معادلات تغییر کرد، تصریح کرد: ایران پایگاه آمریکایی عین‌الاسد را ویران می‌کند و آمریکا جرأت پاسخ‌دادن ندارد و این منطق قرآن و قدرت اسلام است.

کد خبر 5020637

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha