۲۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۰:۰۳

با صدور بیانیه‌های جداگانه؛

گروه‌های مختلف گناوه اهانت به ساحت پیامبر(ص) وقرآن را محکوم کردند

گروه‌های مختلف گناوه اهانت به ساحت پیامبر(ص) وقرآن را محکوم کردند

گناوه - در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اکرم(ص) و قرآن مجید اقشار و گروه‌های مختلف در شهرستان گناوه با صدور بیانیه‌های جداگانه این اقدامات را محکوم کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، اهانت گستاخانه و توهین آمیز نشریه موهن «شارلی ابدو» در فرانسه و سوزاندن مصحف نورانی ‫قرآن کریم در سوئد، با واکنش اقشار مختلف مردم کشورمان و مسلمانان در کشورهای جهان مواجه شده است.

رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله‌خامنه‌ای در بخشی از پیام خود در محکومیت این اقدام فرمودند: گناه نابخشودنی یک نشریه فرانسوی در اهانت به حضرت رسول اعظم (ص) بار دیگر عناد و کینه شرارت‌بار دستگاه‌های سیاسی و فرهنگی دنیای غرب با اسلام را آشکار ساخت.

در پی اهانت به ساحت مقدس و نورانی پیامبر اکرم صلی الله علیه و آله و قرآن مجید اقشار و گروه‌های مختلف در شهرستان گناوه هم صدا با ملت غیور و مسلمان کشورمان و همه مسلمانان آزاده جهان با صدور بیانیه‌های جداگانه این اقدام موهون را محکوم کردند.

بیانیه تبلیغات اسلامی و هیئت‌های مذهبی گناوه

در متن این بیانیه آمده است که در امتداد هجوم ناجوانمردانه جریان کفر و نفاق علیه حق و عدالت، بار دیگر اقدام موهن و گستاخانه دیگری، شخصیت بی نظیر عالم بشریت را نشانه گرفت و با بازنشر کاریکاتور اهانت آمیز علیه پیامبر عظیم الشأن اسلام و توهین به کلام الله مجید که این بار نیز تحت حمایت یکی از دولت‌های غربی و به بهانه حمایت از آزادی بیان توسط نشریه فرانسوی «شارلی ابدو» انجام شد، قلب بیش از یک میلیارد مسلمان را در اقصی نقاط جهان جریحه دار کرد.

نقطه آغاز این جریان پلید در کشاکش مبارزات آن دردانه عالم آفرینش در ریشه کنی شرک، کفر و ضلالت در دوران رسالت آن حضرت آغاز شده بود و کافران معاند با اقسام روش‌ها تلاش می‌کردند، نور الهی را که از طریق آن انسان کامل تبیین می‌شد، خاموش کنند، ولی خداوند مکر ایشان را بر می‌انداخت.

بی تردید دنباله‌های این جریان شیطانی در درازای تاریخ، در همان مسیر تاریک قدم گذاشته‌اند و امید واهی دارند که بتوانند خورشید عالم تاب محمدی را خاموش کنند؛ اما وعده الهی یقیناً تحقق خواهد پذیرفت و اسلام به‌عنوان آخرین و کامل‌ترین آئین انسان ساز آسمانی، سرانجام عالم گیر خواهد شد و عالمیان، زلال پاک مهربانی و شفقت خیر المرسلین را با تمام وجود احساس خواهند کرد و در خواهند یافت که محمد، رحمت خداوند بر جهانیان است.

بیانیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور گناوه

در بیانیه دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور گناوه آمده است: توهین و تمسخر در همیشه تاریخ نشانه عجز در منطق و استدلال بوده و همواره امری ناپسند تلقی می‌شود.

اهانت نشریه شارلی ابدو فرانسه به ساحت مقدس رسول رحمت، اخلاق و بیداری، قلوب همه مسلمانان جهان و آزادی خواهان را جریحه دار کرد.

بدون تردید اهانت برنامه ریزی شده در راستای پروژه اسلام هراسی و ارائه چهره غیر واقعی از اسلام توسط رژیم کودک کش صهیونیستی و آمریکا طراحی شده است.

دانشجویان، کارکنان و اساتید دانشگاه پیام نور گناوه ضمن ادای احترام به ساحت مقدس پیامبر مهربانی‌ها، اهانت به پیامبر اعظم را توهین به همه ارزشهای انسانی و اخلاقی دانسته، این حرکت وقیحانه و زشت را به شدت محکوم کرده و از دولتمردان و دستگاه دیپلماسی می‌خواهند هتاکان به ساحت پیامبر را ملزم به عذرخواهی رسمی از پیشگاه رسول اعظم و همه مسلمانان جهان کنند.

بیانیه کانون مداحان وبسیج مداحان شهرستان گناوه

در بیانیه کانون مداحان وبسیج مداحان شهرستان گناوه در پی اهانت روزنامه فرانسوی به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) نیز آمده است: دشمنی با اسلام و عناد با خدای متعال، فعل آنهایی ست که غوطه ور در خواهش‌های نفسانی و شیطانی هستند و مَثَل فرعون ادعای خدا بودن و برتری را در اذهان پوچِ خود در همیشه تاریخ پرورانده‌اند لذا از این افکار شیطانی، دور از انتظار نیست که راهنمایان و هدایتگرانِ بشر را مورد اهانت و یا به سُخره بگیرند

در برهه‌ای از تاریخ، این شیطان صفتان، برای رسیدن به اهداف شوم و پلیدِ خود سر فرزند پیغمبر آخرالزمان را به نوک نی زدند و شهربه شهر می‌گردانند و اکنون در این ایام که مصادف شده است با ماه محرم الحرام و عاشورای حسینی و حزن و اندوه مسلمانان در سرتاسر عالم و حضرت ولی عصر (عج)، بار دیگر یکی از نشریات غربی اقدام به تصاویر و الفاظ موهن نسبت به ساحت مقدس پیامبر اعظم (ص) کرده که خشم و نفرت و انزجار همه مسلمانان را در سرتاسر کره خاکی در پی داشته است.

لذا ما هم به تبع از آحاد موحدان عالم، بالاخص به پیروی از ولی امرمان *حضرت امام خامنه ای مدظله العالی *، این اقدام پلید را شدیداً محکوم می‌کنیم.و از خدای متعال با دلی شکسته و قلبی محزون فرج امام عصر عج را جهت گسترش حکومت مطلقه الهی که همان وعده الهی ست؛ با برچیده شدن بساط ظلم و نابودی کفر و استکبار جهانی، مسالت می‌کنیم.

بیانیه مدرسه علمیه الزهرا (س) گناوه

مدیریت، اساتید، کادر و طلاب مدرسه علمیہ الزهرا (س) گناوه نیز در پی اهانت به ساحت مقدس رسول گرامی اسلام، حضرت محمد مصطفی (صلوات الله علیہ وآلہ) بیانیه‌ای را منتشر و آن را به‌شدت محکوم کردند.

در این بیانیه آمده است: بار دیگر اقدام ناشایست نشریه فرانسوی، قلب همه مسلمانان جهان را جریحه دار ڪرد و چهره ے منفور و پلید صهیونیست جهانی را در حمایت از این نشریه برای مسلمانان نمایان ڪرد

آنچه باعث شده اینان چنین وقیحانه بہ مقابلہ با مقدسات دین اسلام بپردازند، ترسی است روشن و واضح از اسلام ناب محمدی و ناڪار آمدی همہ مکاتب پرزرق‌وبرق غیر آن!

چه آنکه اکنون ناڪار آمدی همه نظام‌های فکری جاری در جهان که جذاب ترین گزاره‌هاے آن باز یچه دست ابر قدرت‌هاست از بدیهیات به شمار می‌رود؛ حوادث جاری در شنبه‌های فرانسه مهد «آزادی بیان» و نیز وقایع اخیر در هتک حرمت به ساحت مقدس پیامبراکرم صل الله علیہ و آلہ و سلم گواهی واضح بر عجز روزافزون همہ مکاتب مبتنی بر «اومانیسم» و ضرورت بازگشت انسان بہ وحی منطبق بر فطرت است.

بیانیه موکب اصحاب الحسین (ع) گناوه

در پی اهانت روزنامه‌ای فرانسوی به چهره‌ی پیامبر اکرم (ص) همه‌ی مردم جهان چهره‌ی عوام‌فریبانه‌ی غرب را پیرو آزادی در دین و عقاید شناختند تا لکه‌ی ننگی بر پیشانی نظام‌های مستکبر و سلطه‌گر باشد.

مگر نه آن است که در زمان بعثت پیامبر (ص) عده‌ای آگاهانه و با استفاده از جهل مردم رسول اکرم را سنگ می‌زدند؟ حال همه به عینه می‌بینند که بی‌احترامی‌های آن زمان نه تنها تأثیری نداشته که اکنون تمام نظام‌های نامشروع و غاصب و استعمارگر، در مقابل دینی که ۱۴۰۰ سال پیش پیامبر پایه ریزی کرده درمانده‌اند.، دینی که حق بوده و هیچ دشمنی‌ای نمی‌تواند به آن خدشه‌ای وارد کند.

اینک که به لطف حماقت دولت فریبکارانه‌ی فرانسه، چهره‌ی اصلی دنیای غرب هویدا گشت، قلب جریحه‌دار شده‌ی مسلمین جهان با اطمینان بیشتری مردم را برای مقابله با سیاست‌های آمریکا و نقشه‌های شوم دولت نامشروع اسرائیل فرا می‌خوانند چرا که شرارت‌ها و برنامه‌های همین دولت‌های استکباری بوده‌است که به چنین روزنامه‌هایی اجازه می‌دهند تا در زمان‌های مختلف به ساحت مقدس پیامبر اکرم (ص) اهانت کنند. به همین سبب هم هست که هر سال شعار مرگ بر آمریکا پررنگ‌تر از سابق شده و هر بار با شور بیشتری این نظام‌های استکباری محکوم می‌شوند.

تمام مسلمین جهان با آگاهی کامل این اقدام احمقانه را شروعی دوباره برای مقابله‌ی حق و باطل دانسته و بیش از پیش در جهت نابودی ظلم و فساد و کشورهای مستکبر و جانی تلاش می‌کنند.

بیانیه هیئت فاطمیه شهرستان گناوه

در بیانیه هیئت فاطمیه شهرستان گناوه در پی هتک حرمت ساحت مقدس نبی مکرم اسلام حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم توسط نشریه‌ی فاسد فرانسوی آمده است: سیاست‌های کینه توزانه شیاطین عالم در مواجهه‌ی با دین مبین اسلام و پیامبر عطوفت و مهربانی حضرت محمد صلی الله علیه و آله و سلم که مظهر تمام فضیلت‌های اخلاقی و انسانی هستند و عدالت و برابری را برای انسان‌ها به ارمغان آورده‌اند بار دیگر بطن فاسد آنان را برای عالمیان آشکار ساخت،

اقدام تأسف بار و رذیل نشریه‌ی فرانسوی در توهین به شخصیت الهی پیامبر گرامی اسلام و سکوت و حمایت مرگبار دولت‌های جنایتکار از این اقدام شنیع دستاوردی جز نفرت بیش از پیش مسلمانان و دوستداران پیامبر گرامی اسلام برای این مفسدین نخواهد داشت.

امت هشیار و واحد مسلمان جهان علی الخصوص ملت حسینی ایران اسلامی همچون گذشته خاری در چشم استکبار جهانی خواهد بود و در مسیر الهی پیامبر گرامی اسلام و اهل بیت علیهم السلام تا ظهور منجی موعود (عج) حاضر در تمام رویدادها و صحنه‌ها است.

بیانیه هیأت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی

هیأت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بندرگناوه نیز در بیانیه خود آورده است: چندی است که صحنه‌گردانان صهیونیست در کنار برافروختن جنگ‌های گوناگون و شکست‌های پی‌درپی، سیاست تخریب و استهزاء مقدسات مسلمین را پیش‌گرفته و با پوشش عوام‌فریبانه آزادی بیان، عواطف میلیون‌ها مسلمان را جریحه‌دار می‌کنند و هرازگاهی از گوشه و کناری با رفتارهایی جاهلانه به سبک قرون‌وسطی به دنبال بروز کینه‌های درونی خویش و خاموش کردن نور مبین اسلام‌اند و زهی خیال باطل؛ که این نور هرگز خاموش شدنی نیست؛ یُریدُونَ لِیُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ اللَّهُ مُتِمُّ نُورِهِ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ! (صف: ۸)

آنچه باعث شده اینان چنین وقیحانه و عریان به مقابله با دین اسلام بپردازند، ترسی است عیان از اسلام ناب محمدی` و ناکارآمدی همه مکاتب پرزرق‌وبرق غیر آن! چه آنکه اکنون ناکارآمدی همه نظام‌های فکری جاری در جهان که جذاب ترین گزاره‌های آن بازیچه دست ابرقدرت هاست از بدیهیات به شمار می‌رود؛ حوادث جاری در شنبه‌های فرانسه مهد «آزادی بیان» و نیز وقایع خون‌بار چندماهه اخیر آمریکا زادگاه «حقوق بشر» و کشتارهای وحشیانه‌ای که در یمن و گوشه و کنار این عالم رخ می‌دهد گواهی واضح بر عجز روزافزون همه مکاتب مبتنی بر «اومانیسم» و ضرورت بازگشت انسان به وحی منطبق بر فطرت است.

با عالم‌گیری بحران «کرونا»، ناتوانی همه نظام‌های علمی غرب که آرمان و قبله آمال بسیاری به شمار می‌رفت آشکار شد و اسطوره بودن دانش غربیان در ذهن جهانیان با تردیدها و چالش‌هایی بس عمیق مواجه گردید و اینک آنان با دشمن انگاشتن اسلامِ ناب و مقتدر، به دنبال بازیابی شکوه از دست رفته‌ی خویش‌اند.

هیأت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بندر گناوه اقدام هنجار شکنانه جسارت به کتاب هدایت و نور مبین، قرآن همیشه جاوید را که در کشور سوئد، انجام شد و نیز جسارت چندین باره‌ای که به نام آزادی بیان علیه پیامبر رحمت و رسول خاتم صلی‌الله علیه و آله و سلم توسط هفته‌نامه منحط «شارلی‌ابدو» در فرانسه صورت پذیرفت را قاطعانه محکوم نموده و خواستار برخورد قاطع با این جریان شیطانی هستیم.

بیانیه جمعی از سادات شهرستان گناوه

جمعی از سادات شهرستان گناوه نیز با صدور بیانیه‌ای یادآور شدند: توهین به مقدسات مسلمانان و ارزش‌های اسلامی، فعالیت رسانه‌های وابسته به صهیونیست‌ها است که هر از گاهی در برهه‌های مختلف برای اهداف از پیش طراحی شده انجام می‌شود و روزی با ساخت فیلم ضد اسلامی به جنگ رسانه‌ای با مسلمانان می آیند و روزی دیگر به ساحت مقدس قرآن کریم توهین می‌کنند.

این بار در ایام محرم الحرام، ماه حزن و عزای سید و سالار شهیدان و اسارت فرزندان نبی مکرم اسلام مجدد رسانه‌ای بی خرد به ساحت پیامبر ختمی مرتبت، رسول رحمت و مهربانی‌ها اهانت و داغ عاشورا را دوچندان کرد.

ضمن ابراز تأسف و اندوه مضاعف از این حرکت شرم آور و دین ستیز نشریه فرانسوی، علیه رسول مهر و رحمت که قلوب تمامی آزادگان جهان و موحدان بخصوص مسلمانان عالم را جریحه دار کرد، اعلام می‌داریم هیچ گاه در برابر توهین به مقدس‌ترین مقدسات خود ساکت و بی تفاوت نبوده به هر روشی که در اختیار داریم، در مسیر بر ملأ ساختن اهداف شوم دشمنان خواهیم کوشید.

کد خبر 5020760

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha