۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۸:۱۰

در میاندوره ای انتخابات مجلس یازدهم؛

رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار آغاز شد

رای گیری در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار آغاز شد

سنندج - رای‌گیری در ۱۱۲ شعبه حوزه انتخابیه شهرستان بیجار در میاندوره ای یازدهمین انتخابات مجلس یازدهم از صبح امروز جمعه آغاز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، از صبح امروز جمعه و هم‌زمان با دیگر نقاط کشور رای‌گیری در ۱۱۲ شعبه در میاندوره‌ای یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی آغاز شد.

فرماندار شهرستان بیجار در این خصوص اظهار کرد: امکانات و تجهیزات بهداشتی لازم برای برگزاری این دور از انتخابات در شعب اخذ رأی پیش‌بینی شده است.

علی اکبر ورمقانی با بیان اینکه دور دوم انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در بیجار به عنوان تنها حوزه باقی مانده در کردستان برگزار می‌شود، افزود: ۱۱۲ شعبه اخذ رأی برای این شهرستان تعیین شده که ۴۱ مورد آن شهری و ۷۱ شعبه نیز روستایی است.

انتخابات در حوزه انتخابیه شهرستان بیجار با توجه به نرسیدن رأی نامزدها به ۲۰ درصد از کل آرا صحیح به دور دوم کشیده شد و بر اساس نتایج شمارش آرا حوزه انتخابیه شهرستان بیجار ۳۷ هزار و ۲۷۴ رأی صحیح داشت که حمدالله کریمی با کسب ۶ هزار و ۸۴۷ رأی و علیرضا زندیان با پنج هزار و ۸۳۴ رأی نتوانستند آرای لازم را کسب کنند و در نتیجه انتخابات در این حوزه در میان این ۲ نامزد به مرحله دوم کشیده شد.

کد خبر 5020925

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha