۲۱ شهریور ۱۳۹۹، ۱۵:۴۳

امام‌جمعه بوئین میاندشت:

دشمنان از فراگیری مکتب اسلام احساس خطر می‌کنند

دشمنان از فراگیری مکتب اسلام احساس خطر می‌کنند

بوئین‌میاندشت- امام‌جمعه بوئین‌میاندشت گفت: دشمنان از فراگیری مکتب اسلام احساس خطر می‌کنند و توهین آنها به پیامبر اسلام (ص) نیز ناشی از ضعف و زبونی آنها در برابر دین اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه شهر بوئین‌میاندشت با بیان اینکه بی‌تقوایی برای جامعه خطرساز است، اظهار داشت: اگر جامعه به سمت بی‌تقوایی حرکت کند جوانان آن آسیب می‌بینند چراکه دشمن به دنبال سست کردن ایمان مردم است.

وی گفت: مجاهد واقعی امام علی (ع) است و باید آن حضرت را مقتدای خود در این راه بدانیم، جهاد به معنای از تمام ظرفیت‌ها استفاده کردن است و بر این اساس در عرصه‌های سیاسی و فرهنگی و اقتصادی از تمام ظرفیت‌ها و امکانات باید استفاده شود و در کیفیت و کمیت حق مطلب را ادا کنیم.

برای رشد و شناسایی استعدادهای جوانان باید وقت گذاشته شود

امام‌جمعه بوئین‌میاندشت تأکید کرد: اخلاق حسنه در جامعه مهم است و نباید بدقولی اتفاق افتد چون برازنده و زیبنده جامعه‌ای که الگوی سایر جوامع است، نیست.

وی گفت: تمام کارها در متن زندگی اما ایمان و مجاهدت در حاشیه قرار گرفته است بنابراین هنوز مرد میدان ظهور امام زمان عج الله در جامعه نیستیم، اگر ادعای ظهور داریم باید اخلاق حسنه و جوشش و مجاهدت داشته باشیم چون این خصوصیات انسان را به مقصد می‌رساند، اگر در میدان اقتصادی سست و بی حال باشیم به اهداف نخواهیم رسید.

حجت‌الاسلام اسکندری تاکید کرد: مسئولان در میدان فرهنگی و مبارزه با انواع آسیب‌ها مجاهدانه و با تمام توان وارد شوند، اگر فردی که وارد میدان عمل برای ایجاد کار و تلاش می‌شود حرکات دست و پاگیر برای وی رقم بزنید پسندیده جامعه اسلامی نیست.

در برخورد با دشمن طوری عمل شود که احساس خطر کند

حجت‌الاسلام اسکندری تصریح کرد: دشمن باید در میدان عمل شناسایی شود و باید به نوعی در برابر وی رفتار کنیم که احساس خطر کند، اگر امروز کار دشمنان به آتش کشیدن قرآن رسیده است دلیل آن این است که مکتب اسلام را عامل خطر و نابودی خود می‌دانند، به برکت نثار خون شهدا مکتب اسلام به سمتی در حال حرکت است که جهان را فرا می‌گیرد.

وی با بیان اینکه حضور دانش آموزان در مدارس بهتر از درس یادگرفتن در فضای مجازی است و بر این اساس دستگاه‌ها باید نهایت همکاری را با آموزش و پرورش داشته باشند، گفت: به برکت مجاهدت شبکه بهداشت و درمان بوئین‌میاندشت و رعایت پروتکل‌های بهداشتی مردم شهرستان منطقه در وضعیت زرد قرار دارد.

کد خبر 5021212

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha