۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۲۶

در تبریز

اولین دور مسابقات قهرمانی موتور سبک در دو کلاس ۱۲۵ و ۲۵۰برگزار شد

اولین دور مسابقات قهرمانی موتور سبک در دو کلاس ۱۲۵ و ۲۵۰برگزار شد

تبریز- اولین دور مسابقات قهرمانی موتور سبک در دو کلاس ۱۲۵ و ۲۵۰ در تبریز برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر، مسابقه قهرمانی موتور سبک از سری مسابقات هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی در دو کلاس ۱۲۵ و ۲۵۰ سی سی در پیست یادگار امام تبریز با رعایت تمامی پروتکل‌های بهداشتی به صورت انفرادی و بدون حضور تماشاگر و رعایت حد فاصله برگزار شد.

سیامک امیرخیزی رئیس هیأت موتورسواری و اتومبیلرانی استان آذربایجان شرقی در این خصوص گفت: در راستای شور و نشاط در میان ورزشکاران و آماده شدن برای مسابقات کشوری این برنامه ترتیب داده شده و قبلاً این رشته در کشور به صورت رسمی وجود نداشت و هیأت استان و شهر تبریز در این رشته فعالیت‌های خوبی را آغاز کرده و در دو بخش موتور سواری ۱۲۵ آقایان و بانوان فعالیت‌های خوبی را انجام داده که در شمالغرب اولین مسابقه از این نوع بود و این رشته به عنوان پایه برای رشته‌های موتورسواری محسوب می‌شود و معمولاً قهرمانان آینده در رشته‌های مختلف موتورسواری اکثراً از این پایه شروع می‌نمایند و همچنین جذب این نفرات به ورزش و فراهم ساختن امکانات و محل تمرین استاندارد موجب خواهد شد که انرژی جوانان علاقمند در مسیری درست صرف شده و خدایی نکرده شاهد حوادث تلخ و ناهنجار در جاده و شهر نباشیم و این موضوع باعث می‌گردد تا بیشتر به این رشته‌ها توجه نمائیم.

امیرخیزی بیان کرد: این مسابقه با ۲۰ شرکت کننده به صورت انفرادی و تایم برگزار شد که موتورسواران با طی کردن مسیر تعیین شده در کمترین زمان با یکدیگر به رقابت پرداختند.

امیرخیزی در پاسخ به اینکه برنامه‌های آتی هیأت چیست بیان داشت: برای هفته آینده و به مناسبت گرامیداشت هفته دفاع مقدس یک همایش و رژه موتور ریس و یک همایش موتور اندرو و دو همایش اتومبیلرانی و یک مسابقه موتورسواری شمال غرب آزاد در ۴ مهر در مجموع کلاس‌ها از ۱۲۵ آقایان و بانوان تا فوق سنگین را خواهیم داشت.

نفرات برتر مسابقه در کلاس ۱۲۵ سی سی مهدی قلیزاده مقام اول، یحیی مردمی مقام دوم و سامان بادپا مقام سوم را کسب کردند و همچنین در کلاس ۲۵۰ سی سی علی عقیلی پور مقام اول، یوسف آزمون مقام دوم و محمدامین مرادخانی مقام سوم را کسب کردند. در حرکات نمایشی هم ۵ نفر برتر معرفی و لوح تقدیر دریافت کردند.

کد خبر 5021895

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha