۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹

با موضوع تحقق تمدن نوین اسلامی؛

دوره دانش افزایی استادان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

دوره دانش افزایی استادان دانشگاه علوم پزشکی ایران برگزار شد

دوره دانش افزایی استادان دانشگاه علوم پزشکی ایران با موضوع امکان سنجی تحقق تمدن نوین اسلامی برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری دانشگاه علوم پزشکی ایران، دوره دانش افزایی استادان دانشگاه علوم پزشکی ایران با موضوع بسترهای تحقق تمدن نوین اسلامی و امکان سنجی ظرفیت های انقلاب اسلامی در سراسر جهان برای تحقق آن با حضور حجت الاسلام دکتر احمد رهدار استاد دانشگاه و مدیر مرکز مطالعات راهبردی مجمع جهانی اهل بیت (علیهم السلام) و جمعی از اعضای هیئت علمی دانشگاه برگزار شد.

در این دوره موضوعات مهمی از جمله اقدامات آمریکا در دو دهه اخیر در منطقه، شکل دهی جبهه مقاومت، حوادث اخیر منطقه بویژه شکل گیری داعش مورد بحث و بررسی قرار گرفت. همچنین در این دوره پروژه بزرگ مقاومت به رهبری ایران در منطقه و جهان تشریح و تبیین شد.

این دوره ها با توجه به اهمیت موضوع تمدن نوین اسلامی و لزوم تبیین ابعاد گوناگون آن در سطوح ملی، منطقه ای و بین المللی ، طراحی و برگزار می شود و اتفاقات و حوادث کلان سالیان اخیر و نیز تحولات بین المللی و همچنین جهان اسلام بررسی و تحلیل می شود.

پرسش و پاسخ و بحث و گفتگو درباره موضوعات گوناگون داخلی و خارجی نیز در متن جلسات جاری بود. این دوره نود و سومین دوره دانش افزایی استادان دانشگاه علوم پزشکی ایران به شمار میرود که در موضوعات گوناگون سیاسی اجتماعی اقتصادی و فرهنگی تربیتی برگزار شده است.

کد خبر 5021988

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha