۲۲ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان خبر داد:

توزیع ۵ هزار بسته و بن‌ نوشت‌افزار در قالب رزمایش کمک مومنانه

توزیع ۵ هزار بسته و بن‌ نوشت‌افزار در قالب رزمایش کمک مومنانه

کاشان - فرمانده ناحیه مقاومت بسیج کاشان از تهیه و توزیع پنج هزار بسته و بن نوشت افزار در قالب گام دوم‌ رزمایش کمک مومنانه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ پاسدار کریم اکبری بعد از ظهر شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به در پیش بودن هفته دفاع مقدس اظهار داشت: برنامه‌های هفته دفاع مقدس در سال جاری در کاشان طی دو هفته از ۲۲ شهریور ۹۹ تا دوشنبه هفتم مهرماه برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه در این مدت ۱۰ یادواره شهدا و برنامه‌های متنوع فرهنگی با هدف ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در بین اقشار مختلف مردم جامعه برگزار می‌شود، ابراز داشت: بزرگداشت جانبازان دفاع مقدس و رونمایی از کتاب و همایش فرماندهان پایگاه‌های مقاومت بسیج شهرستان کاشان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشان است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان کاشان با بیان اینکه یکی از مهمترین برنامه‌های پیش رو همایش پیشکسوتان و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس است، تصریح کرد: وداع و تشییع پیکر شهید مدافع حرم، مراسم عطرافشانی و غبارروبی شهدا، برگزاری کارگاه‌های آموزشی و اکران فیلم‌های جشنواره عمار از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در کاشان است.

وی یکی دیگر از برنامه‌های هفته دفاع مقدس را همایش از جبهه دیروز تا جبهه امروز دانست و خاطرنشان کرد: در این برنامه از رشادت‌های رزمندگان هشت سال دفاع مقدس و دلاورمردی‌ها و ایثار مدافعان سلامت در مبارزه با کرونا قدردانی می‌شود.

سرهنگ اکبری در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به برگزاری گام دوم‌رزمایش کمک مومنانه در کاشان بیان داشت: در قالب این گام از رزمایش بیش از پنج هزار بسته و بن نوشت افزار توسعه قرارگاه‌های جهادی، خیرین و مردم تهیه و بین دانش آموزان نیازمند شهرستان کاشان توزیع شد.

وی افزود: برگزاری مسابقات ورزشی و زنگ مقاومت در سطح شهرستان کاشان و همچنین ایستگاه‌های فرهنگی در سطح شهرستان از دیگر برنامه‌های هفته دفاع مقدس در شهرستان کاشان است.

کد خبر 5022128

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha