۲۴ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۰۲

دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی:

دفاع مقدس الگویی بومی و متکی بر توان جوانان این مرز و بوم است

دفاع مقدس الگویی بومی و متکی بر توان جوانان این مرز و بوم است

اراک- دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس مرکزی با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی بومی و متکی بر توان جوانان کشور است گفت: دفاع مقدس گنجینه‌ای برای رشد همه جانبه بدون نیاز به الگوی توسعه غربی است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی حبیبی ظهر امروز در مراسم آغاز به کار قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی در خبرگزاری مهر اظهار کرد: این قرارگاه رسانه‌ای همزمان با چهلمین سالگرد دفاع مقدس و سالروز شهادت پیام‌رسان کربلا امام سجاد علیه السلام رسماً شروع به فعالیت می‌کند.

وی افزود: این قرارگاه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس راه اندازی می‌شود و با هدف هماهنگی کارهای رسانه‌ای دفاع مقدس در استان مرکزی تا پایان امسال فعالیت خواهد داشت.

دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی با بیان اینکه نظیر این کار در سراسر کشور هم صورت خواهد گرفت و در استان‌های دیگر با فعالیت‌های مختلف چهل سالگی دفاع مقدس گرامی داشته خواهد شد، افزود: امیدواریم با کار حرفه‌ای ایستادگی و مقاومت مردمی دفاع مقدس را هنرمندانه بازتاب بدهیم.

وی ادامه داد: بنا داریم با لطف الهی و با کمک دوستان رسانه‌ای طلایه‌داران دفاع مقدس و نمونه‌های اخلاقی و ایمانی دفاع مقدس را به جامعه معرفی کنیم و رشادت‌های آحاد مردم در دفاع از این میهن اسلامی را در هشت سال جنگ تحمیلی به تصویر بکشیم.

دبیر قرارگاه رسانه‌ای دفاع مقدس استان مرکزی استفاده از ظرفیت‌های فکری، معنوی، فرهنگی و… دفاع مقدس برای مقابله با جنگ فرهنگی دشمنان را از دیگر اهداف این قرارگاه معرفی کرد.

حبیبی با بیان اینکه دفاع مقدس الگویی بومی و متکی بر توان جوانان این مرز و بوم است، ادامه داد: دفاع مقدس گنجینه‌ای برای رشد همه جانبه بدون نیاز به الگوی توسعه غربی است که می‌تواند ما را به قله‌های رشد و تعالی برساند.

وی با قدردانی از تلاش رسانه‌های استان مرکزی در بازتاب رویدادهای مربوط به دفاع مقدس، اظهار کرد: با درود بر روان پاک شهدا ان‌شاءالله بتوانیم با نگاه حرفه‌ای و رسانه‌ای در راستای تبیین نقش جوانان در دفاع از اسلام و قرآن در سال‌های دفاع مقدس تلاش کنیم و این گنج بزرگ معنوی را بیش از پیش نشر بدهیم.

کد خبر 5023877

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha