۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۸:۳۲

جزیده در گفتگو با مهر:

به کیفیت رقابت‌ها باید توجه کنند/ با ترکاشوند موافق بودم

به کیفیت رقابت‌ها باید توجه کنند/ با ترکاشوند موافق بودم

سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد در آستانه بازی مقابل پیکان اظهار داشت: کیفیت مسابقات باید در نظر گرفته شود و تنها هدف برگزاری رقابت‌ها نباشد.

به گزارش خبرنگار مهر دیدارهای هفته دوم لیگ برتر والیبال روز چهارشنبه با برگزاری هفت دیدار برگزار می‌شود و تیم شهرداری گنبد میهمان پیکان تهران است.

عظیم جزیده در گفتگو با خبرنگار مهر درباره بازی چهارشنبه مقابل تیم پیکان گفت: شناخت کاملی از بازی‌ها نداریم بازی هفته اول پیکان را از طریق فیلم تماشا کردیم. این تیم بدون پاسور بود و شنیده ایم برای بازی روز چهارشنبه سوسن آبادی را به خدمت گرفته است. پیکان تیم قابل احترامی است تمرینات را دیر آغاز کرده اما تیم جوان و با انگیزه‌ای است و کار ما را سخت خواهد کرد.

سرمربی تیم شهرداری گنبد ادامه داد: در بازی نخست در دفاع ضعف داشتیم اما در سایر پست‌ها ازحریف بالاتر بودیم و در نهایت نتیجه واگذار شد. بازی اول شرایط سخت خود را دارد تیم ما از سال گذشته فقط دو بازیکن را حفظ کرد و شاکله اصلی از بین رفت. کار سختی در پیش داریم اما مطمین باشید بازی خوبی به نمایش خواهیم گذاشت. در حال حاضر بازیکن کرونایی نداریم پس از بازی مقابل پیکان دوباره تست خواهیم داد. امیدوارم برای بازی سوم مشکلی پیش نیاید این بازی باید در خانه والیبال برگزار می‌شد متأسفانه این اتفاق رخ نداد و قرار است بازی در ایران خودرو برگزار شود. پیکان از باشگاه‌های قدیم است چند سالی در این تیم عضو بودم و حضور دوباره ام در این سالن خاطراتم را زنده خواهد کرد.

جزیده درباره تأثیر کرونا بر کیفیت بازی‌ها گفت: باید تمهیداتی به کار گرفته شود. با ترکاشوند موافق بودم تیمی که سه پاسور اصلی خود را در اختیار ندارد باید استراحت می‌کرد اما بازی برگزار شد. صرفاً برگزاری بازی‌ها نباید در اولویت قرار گیرد امنیت بهداشتی و جانی باید به صورت محتاطانه و فکورانه در نظر گرفته شود. این اتفاق در ادامه ممکن است برای هر تیمی رخ دهد باید کیفیت بازی‌ها مدنظر قرار داده شود. نمی دانم چرا اصرار به برگزاری بازی پیکان شد از پشت پرده‌ها خبر ندارم.

جزیده در پایان گفت: کیفیت مسابقات باید در نظر گرفته شود سالن رقابت‌ها باید شرایط خوبی داشته باشد از سالن خودمان در گنبد انتقاد می‌کنم این سالن برای برگزاری مسابقات لیگ مناسب نبود در زمان برگزاری تمرینات به دلیل تهویه نامناسب درها را باز می‌گذاریم اما در روز مسابقه نمی‌توان این کار را انجام داد تهویه سالن اصلاً خوب نبود و بر بازی بازیکنان تأثیر گذاشت امیدوارم این نکات را در نظر گیرند.

کد خبر 5024333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha