۲۵ شهریور ۱۳۹۹، ۱۷:۳۱

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی:

فضای حقیقی و مجازی باید رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرند

فضای حقیقی و مجازی باید رنگ و بوی دفاع مقدس به خود بگیرند

اراک- معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی گفت: با استفاده از همه ظرفیت‌های موجود علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی هم باید رنگ و بوی دفاع مقدس را به خود بگیرد.

به گزارش مهر، بهروز اکرمی در نشست شورای اطلاع رسانی استان مرکزی با موضوع گرامیداشت چهل سالگی دفاع مقدس اظهار کرد: ملت ایران برای همیشه مدیون رشادت‌ها و مجاهدت‌های شهدا و رزمندگان است و امروز ما به عنوان وارثان خون شهدا باید دین خود را در قبال این عزیزان به خوبی ادا کنیم.

وی افزود: امروز وظیفه اطلاع رسانی و فعالیت صحیح در حوزه دفاع مقدس و شهدا بر عهده ماست و باید به خوبی این رسالت مهم را انجام دهیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی ادامه داد: با توجه به گستردگی و اهمیت دفاع مقدس علاوه بر فضای حقیقی، فضای مجازی هم باید رنگ و بوی دفاع مقدس را به خود بگیرد و در این راستا باید از همه ظرفیت‌های موجود استفاده کنیم.

روش‌ها و ابتکارات رسانه‌ای نقش به سزایی در حوزه اطلاع رسانی دارند

اکرمی با تاکید بر استفاده از مشورت اصحاب رسانه گفت: در اطلاع رسانی‌ها نیاز است از نظرات خود اصحاب رسانه که متخصص این امر هستند به خوبی استفاده شود چراکه اصحاب رسانه به عنوان افسران جنگ نرم از روش‌ها و ابتکارات خوبی می‌توانند استفاده کنند.

وی افزود: مطبوعات نقش به سزایی در حوزه اطلاع رسانی مردمی دارند و می‌بینیم که برخی از افراد جامعه هنوز روزنامه‌های قدیمی را به طور مستمر مطالعه می‌کند و لذا نباید از مطبوعات و روزنامه‌ها غافل بود.

در اطلاع رسانی کنگره شهدای استان کار ارزشمند و قابل تقدیری انجام شد

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی در خصوص تشکیل یک تیم تخصصی در حوزه اطلاع رسانی دفاع مقدس بیان کرد: می‌توان از تجربیات ارزشمندی که برای اطلاع رسانی کنگره شهدای استان اتفاق افتاد استفاده کرد چون یک کار ارزشمند و قابل تقدیر شکل گرفت و هنوز ادامه دارد.

اکرمی تصریح کرد: اطلاع رسانی در حوزه دفاع مقدس باید متناسب با اقشار و آحاد جامعه باشد و همه اقشار و گروه‌ها با سلایق مختلف باید در این اطلاع رسانی دیده شوند.

وی با اشاره به اینکه عملکرد دستگاه‌های مختلف در حوزه اطلاع رسانی دفاع مقدس مورد ارزیابی قرار می‌گیرد، گفت: همه باید ظرفیت‌های خود را پای کار بیاورند و با ارزیابی نهایی دستگاه‌های برتر و کم کار مشخص خواهند شد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری مرکزی با تاکید بر اثرگذاری محصولات هنری ادامه داد: نیاز است اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فعال‌تر از گذشته در زمینه تولیدات هنری با محتوای دفاع مقدس ورود کند.

کد خبر 5024744

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha