۲۶ شهریور ۱۳۹۹، ۱۲:۳۲

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان:

ورزشکار خوزستانی در مسابقات لیگ حرفه‌ای قهرمانان جهان حضور دارد

ورزشکار خوزستانی در مسابقات لیگ حرفه‌ای قهرمانان جهان حضور دارد

اهواز- رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان از حضور ورزشکار استان در مسابقات لیگ حرفه‌ای قهرمانان جهان خبر داد.

مجید شیرین کار در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه مسابقات لیگ حرفه‌ای اسنوکر قهرمانان جهان از بیست و سوم شهریورماه در شهر میلتون کینز انگلستان آغاز شده است، افزود: حسین وفایی کار خود را در این رقابت‌ها از روز بیست و هشتم شهریورماه امسال آغاز می‌کند که در روز نخست به ترتیب مقابل جک جونز، فراخ عجایب و ژیانو کودانک از کشورهای ولز، انگلستان و چین قرار می‌گیرد.

وی با بیان این اینکه در این رقابت‌ها بهترین نفرات جهان حضور دارند، گفت: سهیل واحدی دیگر ملی‌پوش کشورمان در این رقابت‌هاست که این ورزشکار نیز از بیست و هشتم شهریورماه مقابل حریفان خود قرار می‌گیرد.

رئیس هیئت بولینگ و بیلیارد خوزستان با اشاره به اینکه مسابقات لیگ حرفه‌ای قهرمانان جهان، سی‌ام شهریورماه با شناخت نفرات برتر به پایان می‌رسد، بیان کرد: وفایی مدتی در کشور انگلستان حضور دارد و تمرینات خوبی را در این کشور پشت سر گذاشته است و برای حضور در این رقابت‌ها شرایط خوبی دارد.

شرین کار افزود: حسین وفایی از دو هفته دیگر نیز در مسابقات اسنوکر مسترز اروپا شرکت می‌کند.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین وفایی با قهرمانی در رقابت‌های اسنوکر آماتوری جهان در سال ۲۰۱۱ توانست به عنوان اولین ایرانی در تاریخ ورزش اسنوکر، جواز حضور در رقابت‌های اسنوکر حرفه‌ای جهان را کسب کند.

کد خبر 5025517

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha