۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۱۳:۱۲

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی:

قاچاقچیان جرأت ورود کاروانی مواد مخدر به مرز تایباد را ندارند

قاچاقچیان جرأت ورود کاروانی مواد مخدر به مرز تایباد را ندارند

تایباد- جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه اشرار در گذشته شب‌ها گروگانگیری کرده و برای حمل مواد، کاروانی وارد مرزتایباد می‌شدند، گفت: خوشبختانه امروز شاهد این اتفاق‌ها نیستیم.

به گزارش خبرنگار مهر، سردار ابراهیم قربان زاده پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه فرمانده انتظامی شهرستان تایباد، اظهار کرد: در گذشته بزرگترین تولید کننده مواد مخدر دنیا از کنار همین مرز تایباد و بیشترین ورود مواد مخدر نیز به صورت کاروانی در همین مرز بود اما خوشبختانه این ورود امروز به کمترین مقدار انجام می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی ادامه داد: همه به یاد داریم در گذشته اشرار، روزها در بیابان پنهان بودند و شب ها گروگان گیری می کردند، اما امروز یک مورد از این اتفاقات رخ نمی دهد. 

وی به دیگر ماموریت های پلیس خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: در این ایام فراخوان های معاندین حدود ۱۹۵ درصد رشد داشت که روزانه شاهد چهار فراخوان بودیم، هرچند مردم عزیز ما سرمنشا آنها را دانستند و گوش به آنها نکردند، اما پلیس برای همه آنها برنامه داشت.

سردار قربان زاده بیان کرد: در مهار و کنترل جرائم، به طور میانگین حدود ۲۹ درصد در کشف رشد داشته ایم، سرقت های بانکی به صفر رسیده و سرقت های مسلحانه بسیار کاهش یافته است.

وی با بیان اینکه مردم باید خودمراقبتی را سرلوحه کارخود قرار دهند.، اظهار کرد: در ارزیابی های انجام شده رضایت مندی از پلیس به ۸۸ درصد افزایش یافته و شاهد افزایش ۲۸ درصدی تماس ها برای تقدیر از کارکنان ناجا بوده ایم. 

جانشین فرماندهی انتظامی خراسان رضوی با بیان اینکه تعداد فوتی های ناشی از تصادف ۱۹۲ نفر کاهش یافته است، گفت: ۹۵ درصد ورود مواد مخدر به استان از شهرستان های دیگر است و ۵ درصد دیگر به صورت جاساز از مرز دوغارون است.

گفتنی است، در این مراسم از تلاش‌های سرهنگ علی اکبر قربانی توسط سردار ابراهیم قربانزاده، جانشین فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی تقدیر و همچنین سرهنگ امیر امیر احمدی به مدت سه سال به سمت فرمانده انتظامی شهرستان تایباد منصوب شد.

کد خبر 5028232

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha