۳۰ شهریور ۱۳۹۹، ۲۱:۴۷

همزمان با هفته دفاع مقدس

اجرای ۴۰ برنامه در تاکستان

اجرای ۴۰ برنامه در تاکستان

قزوین - فرمانده ناحیه امام علی (ع) تاکستان از برگزاری ۴۰ برنامه در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش‌های این کشور بود.

به گزارش خبرنگار مهر سرهنگ سید مهدی حسینی ظهر یکشنبه در نشست مطبوعاتی با اصحاب رسانه که به مناسبت هفته دفاع مقدس برگزار شد اظهار کرد: دفاع مقدس سند نجابت، وحدت و خلاقیت ملت مظلوم ایران است.

وی با بیان اینکه هنوز زوایای بسیاری از دفاع مقدس مغفول مانده است، عنوان کرد: دفاع مقدس بخشی از هویت این انقلاب است و باید تمام ابعاد آن برای جامعه تبیین شود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) تاکستان غفلت از پرداختن به دفاع مقدس را ظلم به آرمان‌ها و ارزش‌های این کشور دانست و بیان کرد: همین آرمان و ارزش باعث شد تا دفاع مقدس تنها نبردی باشد که در نتیجه آن بخشی از این کشور از دست نرفته است.

وی اضافه کرد: وجه تمایز دیگر دفاع مقدس، نبرد یک ملت مظلوم در برابر کلکسیونی از کشورها بود اما هیچکدام راهی از پیش نبردند و دیدیم که چگونه حق بر باطل پیروز شد.

حسینی بیان کرد: دفاع مقدس دفاع از مرزهای اعتقادی و ارزش‌های این کشور بود و همین هم باعث شد تا قدرت این ملت در برابر دشمنی که اجیرشده و دنبال مرز زمینی بود چندین برابر باشد.

وی گفت: نبرد صدام با ملت ایران را نباید از ۳۱ شهریور دانست بلکه صدام از مدتها پیش از طریق برخی اقدامات تروریستی از قبیل بمبگذاری و یا ایجاد ناامنی آغاز کرده بود.

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) اظهار کرد: امروز زمان آن فرارسیده که زوایای مختلف پیروزی ملت ایران برای نسل جوان به خوبی تبیین شود و اجازه ندهیم دستاوردهای ارزشمند دفاع مقدس به فراموشی سپرده شود.

وی افزود: ولایتمداری، اعتقاد عمیق به مدد الهی، سلحشوری رزمندگان اسلام و پشتیبانی همه اقشار از رزمندگان جلوه‌های بی نظیری از دفاع مقدس ساخت.

حسینی دفاع مقدس را نمایش تحقق عینی شعار «ما می‌توانیم» دانست و بیان کرد: خوداتکایی و فراهم شدن زمینه بروز استعدادهای جوانان این خاک دستاورد بزرگ دفاع مقدس بود.

وی تصریح کرد: دفاع مقدس نمایش اقتدار ملت ایران در برابر دشمن بود و همین امر باعث شد تا دشمن برای همیشه در برابر مأیوس و ناامید شود.

اجرای ۴۰ برنامه در چهلمین سالگرد دفاع مقدس

فرمانده ناحیه مقاومت امام علی (ع) تاکستان همچنین از اجرای حدود ۴۰ برنامه به مناسبت چهلمین سالگرد دفاع مقدس در تاکستان خبر داد و گفت: تمامی این برنامه‌ها با در نظر گرفتن پروتکل‌های بهداشتی انجام خواهد شد.

وی در پایان یادآور شد: دیدار با نماینده ولی‌فقیه در شهرستان، رژه موتوری، تجلیل از رزمندگان دوران دفاع مقدس، برگزاری رزمایش کمک مومنانه در ورزشگاه ۱۵ خرداد تاکستان، برپایی نمایشگاه عکس و نواختن زنگ مقاومت از جمله برنامه‌های این هفته است.

کد خبر 5028587

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha