۱ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۲۰

خلیل آبادی در واکنش به قرائت بیانیه‌ای علیه کمیسیون اجتماعی شورای شهر:

هیئت رئیسه شورا نباید اجازه توهین اعضا به یکدیگر را بدهد

هیئت رئیسه شورا نباید اجازه توهین اعضا به یکدیگر را بدهد

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای اسلامی شهر تهران با انتقاد از قرائت بیانیه‌ای علیه کمیسیون اجتماعی شورای شهر گفت: هیات رئیسه نباید اجازه می‌داد که یک بخش شورا به یک. بخش دیگر توهین کند

به گزارش خبرنگار مهر، حسن خلیل آبادی در جلسه امروز شورای شهر در تذکر پیش از دستور خود با انتقاد از گزارش شورایاری منطقه ۸ و قرائت بیانیه علیه معاونت اجتماعی شهرداری تهران و کمیسیون فرهنگی شورای شهر گفت: امروز در صحن شورا اتفاقی افتاد که زیبنده نبود چراکه رابط شورایاری به جای گزارش وضعیت منطقه‌اش به قرائت بیانیه آن هم علیه معاونت اجتماعی شهرداری و کمیسیون اجتماعی شورای شهر اقدام کرد.

وی با بیان اینکه قرائت بیانیه علیه بخشی از شورای شهر در حالی بود که عده زیادی از اعضای شورا سابقه شورایاری در محلات خود را دارند، اظهار کرد: شورای شهر که با شورایاری مخالف نیست، دیوان عدالت اداری فعالیت این نهاد را مغایر قانون دانسته است و ما هم نگران هستیم که مبادا فردا مسئولان قضائی بگویند چرا بودجه شهرداری را خرج جایی کردید که غیر قانونی بوده است؟

خلیل آبادی عنوان کرد: بنده پیشنهاد دادم که اعضای شورای شهر در نامه استفساریه به دیوان عدالت، تسری یافتن این مصوبه به شورایاری فعلی را جویا شوند.

رئیس کمیته میراث فرهنگی شورای شهر تصریح کرد: هیأت رئیسه نباید اجازه می‌داد که یک بخش شورا به یک بخش دیگر توهین کند این در حالیست که ما مخالف شورایاری نیستیم بلکه باید مجلس از نظر قانونی به شورایاری کمک کند.

کد خبر 5030183

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha