۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۰۲

امام‌جمعه بویین‌میاندشت:

مجلس قوانین قدیمی مرتبط با منابع طبیعی را اصلاح کند

مجلس قوانین قدیمی مرتبط با منابع طبیعی را اصلاح کند

بویین‌میاندشت- امام‌جمعه بویین‌میاندشت گفت: انتظار مردم از نمایندگان مجلس حرکت در مسیر اصلاح قوانین قدیمی منابع طبیعی است چراکه موجب شده مردم نتوانند بر روی زمین‌های زراعی کار کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری در خطبه‌های نماز جمعه این هفته بویین میاندشت با بیان اینکه تقوا مسیری است که برای انسان در نظر گرفته شده است تا در مقابله با هوای نفس و معصیت مقاومت کند، اظهار داشت: هشت سال جنگ تحمیلی به دلیل مقاومت و پایداری رزمندگان به دفاع مقدس تبدیل شد و پشتوانه‌ای برای امروز کشور است.

وی تأکید کرد: مسئولین در هر سنگری که مشغول خدمت هستند باید بداند که چگونه حرکت کنند تا همانند فرماندهان جنگ دشمنان فرهنگی و اقتصادی کشور را در خارج از مرزها وادار به عقب نشینی کنند.

امام‌جمعه بویین میاندشت با تأکید بر اینکه نمایندگان مجلس مسیر درست اقتصادی را شناسایی و به سمت آن مسیر حرکت کنند، گفت: توقع ما از نمایندگان مجلس اصلاح و بروز رسانی قوانین سال ۴۷ است تا مردم از فشار قوانین منابع طبیعی نجات پیدا کنند، نماینده فریدن در مجلس شورای اسلامی در خصوص اصلاح این قوانین تفحص کرد و می‌بایست سایر نمایندگان نیز از این نطق وی دفاع کنند تا قوانینی که مردم را تحت فشار قرار داده است در مجلس اصلاح شود.

وی تصریح کرد: در میدان جهاد فرهنگی و اقتصادی با حرکت عادی کارها به سرانجام نخواهد رسید، ممکن است نهادی بگوید طبق روال قانونی حرکت می‌کنم اما باید توجه کنیم که این قوانین قدیمی موجب شده است مردم نتوانند در زمین‌های زراعی خود کشت و کار کنند.

حجت الاسلام اسکندری تأکید کرد: امروز که استکبار تا پشت مرزهای اقتصادی و فرهنگی ما رسیده است نباید به حرکت عادی در مسیر پیشرفت اقتصادی کشور بسنده شود بلکه باید اقدامات عاجل و فوری همانند زمان جنگ انجام شود تا همان گونه که رزمندگان با تمام توان با نثار جان خود از خاک وطن دفاع کردند امروز نیز مسئولان نگذارند دشمن با حربه‌های جنگ اقتصادی و فرهنگی به کشور نفوذ کند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با گرامیداشت یاد سردار سلیمانی خاطرنشان کرد: سردار سلیمانی به اندازه یک لشکر نیرو عمل می‌کرد و مسئولین نیز با تأسی از این شهید والامقام در مباحث فرهنگی و اقتصادی روی پای خود بایستند تا مردم و جوانان به رفع مشکلات امیدوار شوند.

کد خبر 5032488

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha