۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۰۶

امیر دادرس:

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست

تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست، گفت: بلکه از ابتدا خود طراحی می‌کند و دقیقاً بر مبنای مقابله با تهدیدات، تجهیزات خود را می‌سازد.

به گزارش خبرگزاری مهر، امیر محمدحسین دادرس جانشین فرمانده کل ارتش امروز در مراسم رونمایی از هفت دستاورد جدید سازمان تحقیقات و جهاد خودکفایی نزاجا، گفت: فرمانده نیروی زمینی تیمی بسیار توانمند را که در زمینه اطلاعاتی نخبه هستند، مأمور کرده و همواره همه تهدیدات را زیر نظر دارند و تحرکات دشمنان نظام اسلامی را رصد می‌کنند.

وی افزود: نیروی زمینی با رصد لحظه‌ای تهدیدات و برآورد تجهیزاتی دشمنان و با بهره‌گیری از تیم نخبه‌ای که دارد، امروز تجهیزاتی را آماده کرده است که می‌توانند هر تهدیدی را قبل از این که ظاهر شود، تدبیر کنند و متناسب با آن تجهیزات مورد نیاز را بسازند.

جانشین فرمانده کل ارتش تاکید کرد: نخبگان نیروی زمینی تراز اول هستند و بعضی از تجهیزاتی که این عزیزان ساخته‌اند، بیش از حد انتظاری هست که ممکن است نسبت به ما وجود داشته باشد.

امیر دادرس با بیان اینکه چیزی که می‌تواند تضمین‌کننده صلح در منطقه باشد و هر نوع تهدیدی علیه نظام را خنثی کند، به ثمر نشستن تلاش‌های عزیزان ما در جهاد خودکفایی است، افزود: به دلیل آنکه لحظه به لحظه منطقه را مورد رصد و شناسایی قرار می‌دهند.

وی درباره تجهیزات رونمایی شده در مراسم امروز، تصریح کرد: بخشی از این تجهیزات بار اول است که در سطح دنیا ساخته می‌شود؛ متناسب با تهدیدی که احساس می‌شود، طراحی شده است.

جانشین فرمانده کل ارتش با بیان اینکه تیم جهاد خودکفایی ارتش معکوس‌ساز نیست، تاکید کرد: بلکه از ابتدا خود طراحی می‌کند و دقیقاً بر مبنای مقابله با تهدیدات، تجهیزات خود را می‌سازد.

امیر دادرس با بیان اینکه وجوه برتری این تجهیزات نسبت به تجهیزات خارجی این است که دشمن فکر می‌کند ما تحریم هستیم و نمی‌توانیم بسازیم، اظهار داشت: اما خدا را شکر هستیم که در سایه تحریم توانستیم با خلاقیت و تلاش، کار خود را پیش ببریم و اگر فشارها بیشتر شود، ظهور خلاقیت‌های ما هم بیشتر می‌شود و این ابتکارات به واسطه فشارها، تحریم‌ها و تهدیدها ایجاد شده است.

وی گفت: کسی تجهیزات پیشرفته غربی به ما نمی‌دهد،  ما هرچه داریم از خودمان داریم و هرچه داریم موثر است و در رفتار دشمن تغییر ایجاد می‌کند.

کد خبر 5034025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha