۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۲:۳۸

با رای اعتماد مجلس به رزم‌حسینی؛

خراسان رضوی بار دیگر بدون استاندار شد

خراسان رضوی بار دیگر بدون استاندار شد

مشهد ـ با معرفی رزم حسینی به‌عنوان وزیر صمت، بار دیگر بلاتکلیفی بر استانداری خراسان رضوی، حکمفرما شد.

به گزارش خبرنگار مهر، پس از ماه‌ها بلاتکلیفی، بالأخره علیرضا رزم حسینی به‌عنوان وزیر جدید صنعت، معدن و تجارت امروز از مجلس شورای اسلامی رأی اعتماد کسب کرد. وزیر جدید صنعت و معدن پیش از این به‌عنوان استاندار خراسان رضوی فعالیت می‌کرد، لذا بار دیگر برج سفید خیابان بهار مشهد، بدون متولی شد.

خراسان رضوی به‌ویژه در دولت فعلی بارها این وضعیت را تجربه کرده و بارها با سرپرست و حتی بدون استاندار به فعالیت خود ادامه داده است. خراسان رضوی با گذشت قریب به ۷ ماه از آغاز به کار دولت یازدهم، همچنان با استاندار دولت دهم فعالیت خود را ادامه می‌داد تا اینکه در تاریخ ۱۴ اسفند ماه سال ۹۲ هیأت دولت علیرضا رشیدیان را برای خراسان رضوی انتخاب کرد. رشیدیان در سال ۹۷ با صندلی استاندار خراسان رضوی خداحافظی کرد. پس از گذشت چند ماه از رفتن رشیدیان و اداره استان با سرپرست و گمانه‌زنی‌های مختلف برای استاندار خراسان رضوی، سرانجام علیرضا رزم حسینی که یک فرد غیربومی بود، در تاریخ ۱۲ دی ۱۳۹۷ با تصویب هیئت دولت به این سمت منصوب شد.

هم اینک با معرفی رزم حسینی به‌عنوان وزیر صمت، چند گزینه برای تصدی استانداری روی میز وزیر کشور قرار دارد؛ رضا شیران خراسانی، نماینده سابق مشهد و کلات در مجلس شورای اسلامی، رمضان‌علی سبحانی‌فر، نماینده اسبق نیشابور در مجلس شورای اسلامی، احمد علی موهبتی، فرماندار اسبق مشهد و استاندار فعلی سیستان و بلوچستان، سیدسلمان سامانی، قائم مقام وزیر کشور، سیدعبدالله ارجائی، مدیرکل ستاد فرمان حضرت امام (ره) و سیدمحمدرضا هاشمی، فرماندار مشهد که باید دید کدام یک به‌عنوان استاندار خراسان رضوی انتخاب می‌شوند.

زمان مشخص می‌کند که در بین گزینه‌های مطرح شده و در  ده ماه پایانی دولت، چه کسی بر کرسی برج سفید خیابان بهار تکیه خواهد زد. امید است این بلاتکلیفی تکراری خراسان رضوی به سرنوشت وزارت صمت دچار نشود.

کد خبر 5035943

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha