۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۱:۰۸

بختیاری اعلام کرد

آغاز به کار پویش ملی همبازی

آغاز به کار پویش ملی همبازی

رئیس کمیته امداد با اشاره به آغاز طرح پویش ملی همبازی گفت: در این مرحله، کمکهای جمع آوری شده میان دانش آموزان کمیته امداد و بهزیستی وسایردانش آموزان نیازمند در سراسر کشور توزیع می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مرتضی بختیاری در مراسم آغاز به کار پویش ملی همبازی که صبح امروز برگزار شد، گفت: امسال در کنار جشن عاطفه‌ها، شور عاطفه‌ها را به خاطر ایام محرم و صفر برگزار کردیم و در کنار آن هم پویش ملی همبازی است که در این خصوص اداره پست با ما همکاری خوبی انجام داد.

وی افزود: در این مرحله از پویش برای دانش آموزان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی و همچنین سایر دانش آموزان نیازمند در سراسر کشور کمک اهدا شده است.

بختیاری گفت: امسال علاوه بر نیکوکاران و خیرین و دانش آموزان، ادارات، سازمان‌ها و وزارتخانه‌های مختلف نیز برای کمک به دانش آموزان نیازمند پای کار آمدند و استقبال خوبی از طرح پویش ملی همبازی صورت گرفت.

وی به مرحله دوم پویش ایران همدل اشاره و تصریح کرد: در این مرحله ۴۵۰ میلیارد تومان کمک نقدی و غیر نقدی جمع‌آوری و برای کمک به نیازمندان سراسر کشور اهدا شد.

رئیس کمیته امداد خاطرنشان کرد: هفته آینده میزان کمک‌های جمع‌آوری شده در پویش همبازی را اعلام خواهیم کرد.

بختیاری تأکید کرد: در پویش همبازی هزار پایگاه از سوی سازمان بورس و همچنین تمامی پایگاه‌های کمیته امداد فعال هستند و مدارس نیز با حفظ پروتکل‌های بهداشتی، کمک‌های مردمی را جمع‌آوری می‌کنند. ماشین‌های سیار پست نیز در میادین اصلی نسبت به جمع‌آوری کمک‌ها فعالیت می‌کنند.

کد خبر 5036793

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • رحمانیان IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۰
      0 0
      با سلام و احترام؛ ضمن عرض تشکر از طرحهای همدلی، به اطلاع برسانم در تهران، من به باجه پست فلکه دوم تهران پارس مراجعه کردم، اما ایشان از دریافت کتب اهدایی خودداری کردند و رئیس باجه گفتند به اداره پست من