۱۰ مهر ۱۳۹۹، ۱۷:۳۴

فرماندار پارس‌آباد:

محصولات کشاورزی پارس آباد برندسازی شود/تولید ۴۸۰۰ تن برنج در مغان

محصولات کشاورزی پارس آباد برندسازی شود/تولید ۴۸۰۰ تن برنج در مغان

پارس آباد - فرماندار پارس‌آباد گفت: برندسازی و بسته بندی اصولی یکی از روش های بازاریابی محصولات تولیدی است که باید محصولات کشاورزی پارس آباد نیز برندسازی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، ابراهیم امامی بعد از ظهر پنجشنبه در بازدید از مجموعه برنج‌کوبی و تولید بذر شهرستان با بیان اینکه کشاورزی در مغان از جایگاه ویژه ای در کشور برخوردار است اظهار کرد: در فصل کشت امسال بیش از یک هزار و ۲۰۰ هکتار از اراضی شهرستان‌های پارس‌آباد و اصلاندوز به کشت محصول برنج اختصاص یافته است.

وی از پیش‌بینی برداشت چهار هزار و ۸۰۰ تن شلتوک و ۲ هزار و ۴۰۰ تن برنج خالص و سفید از این مزارع خبر داد و گفت:

فرماندار پارس آباد به کیفیت برنج تولیدی و کشت شده پارس آباد اشاره کرد و افزود: با اینکه برنج شمال در کشور شناخته شده است ولی عطر و طعم برنج مغان در کنار کیفیت دیگر محصولات کشاورزی مشتریان خاص خورد را دارد.

امامی بسته بندی محصولات کشاورزی را مؤثر در فروش دانست و گفت: متأسفانه صنعت بسته بندی و برندسازی در استان به صورت حرفه ای دنبال نمی‌شود و اکثر محصولات کشاورزی استان به صورت خام و فله‌ای از استان خارج می‌شود.

وی افزود: فعالان بخش کشاورزی و کشاورزان و تولید کنندگان باید با ارائه بسته بندی‌های مناسب نسبت به برندسازی محصولات خود اقدام کنند.

فرماندار پارس آباد از کاهش ضایعات برنج تولیدی در پارس آباد خبر داد و گفت: استقرار مدرن‌ترین و به روزترین تکنولوژی شالی‌کوبی برنج در مجموعه برنج‌کوبی و تولید بذر شهرستان موجب افزایش راندومان تولید و نیز سود حاصل از فروش برای کشاورزان خواهد داشت.

کد خبر 5037935

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha