۱۳ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۲۵

لحظاتی قبل؛

قیمت دلار صرافی‌های بانکی وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد

قیمت دلار صرافی‌های بانکی وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد

قیمت دلار در صرافی‌های بانکی برای فروش با ۹۸۰ تومان کاهش به ۲۷ هزار تومان رسید و به تبعیت از آن، نرخ خرید نیز وارد کانال ۲۶ هزار تومان شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در حالی که صرافی‌های بانکی صبح امروز خرید و فروش دلار را در کانال ۲۷ هزار تومان انجام داده و هر دلار امریکا ۲۷ هزار و ۹۸۰ تومان فروخته شده و ۲۷ هزار و ۸۸۰ تومان خریداری می‌شد، لحظاتی قبل نرخ فروش با کاهش ۹۸۰ تومانی روی ۲۷ هزار تومان و قیمت خرید با کاهش ۹۸۰ تومانی به کانال ۲۶ هزار تومان وارد شده و روی ۲۶ هزار و ۹۰۰ تومان ایستاد.

قیمت خرید و فروش یورو هم نسبت به صبح با کاهش مواجه شد؛ قیمت فروش هر یورو در صرافی‌های بانکی با ۹۵۰ تومان کاهش هم اکنون به ۳۲ هزار تومان رسیده و نرخ خرید هم نسبت به صبح با ۹۵۰ تومان کاهش به ۳۱ هزار و ۹۰۰ تومان رسیده است.

کد خبر 5040020

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • امیر IR ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      خدا کند هرروز دلار بیاد پایین تا مردم طمع زندگی را بچشند لطفا اس اف تی اف را هم قبول کنید تا حسابهای بلوکه شده هم بتوان به ایران باز گردد
    • IR ۲۰:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۳
      0 0
      اگر بخاهند میشوددلارراپایین اورد هیچ ربطی به تحریمها ندارد 41ساله ماتحریم هستیم ازطرف غرب امریکاووو مشکل نداشتیم چه شد یک مرتبه سر به اسمان کشیدهرچه هست ازداخل فقط داخل سوع مدیریت وغیرو،،،،،،وسلام