۱۴ مهر ۱۳۹۹، ۹:۰۳

نماینده مردم مشهد در مجلس:

نیمی از مشکلات کشور به دلیل تصمیمات غلط است

نیمی از مشکلات کشور به دلیل تصمیمات غلط است

فردوس - نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: نیمی از مشکلات کشور ناشی از تصمیمات غلط و دیر عمل کردن است که فشار آن متوجه توده مردم می شود.

به گزارش خبرنگار مهر، جواد کریمی قدوسی شب گذشته در یادواره شهید سردار سلیمانی و شهدای مدافع حرم در مسجد ولیعصر فردوس تصریح کرد: شهید سلیمانی عصاره و خلاصه ۴۰ سال مقاومت مردم ایران و رزمندگان اسلام در ۸ سال دفاع مقدس بود که تمام نقشه های آمریکا در تسلط داعش بر منطقه را خنثی و علاوه برجبهه نظامی در جبهه سیاسی نیز دستاوردهای مهمی برای جمهوری اسلامی ایران به ارمغان آورد.

وی افزود: دستور تشکیل هسته های مقاومت توسط امام راحل در سراسر عالم موجب شده امروز همین آزادیخواهان علیه تبعیض نژادی و برده داری نوین در قلب آمریکا به پا خیزند و تمام اهداف استکبار جهانی در دنیا توسط هسته های مقاومت هدف قرارگرفته است.

 نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی گفت: سردار سلیمانی توانست با تکنیک جنگ فرسایشی آمریکا را در منطقه زمین گیر و به شکست بکشاند.

کریمی قدوسی تاکید کرد: امروز آمریکا در مقابل جریان مقاومت مستاصل شده و لقب شیطان بزرگ از سوی امام راحل او را در نزد جهانیان خوار و ذلیل کرده است.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به فشار حداکثری که در چند سال گذشته از سوی آمریکا علیه ملت ایران مطرح می شود گفت: اگر وادادگی و دل بستن به مذاکره با آمریکا توسط برخی نیروهای داخلی نبود هرگز آمریکا چنین جراتی به خود نمی داد و هر جا ما از خود ضعف نشان داده ایم دشمن امید تازه ای پیدا کرده است.

وی جریان نفوذ را بسیار خطرناک دانست و گفت: تا زمانی که جریان نفوذ در کشور وجود دارد دشمن امیدوار به رسیدن به اهدافش است.

کریمی قدوسی ۵۰ درصد مشکلات کشور را ناشی از تصمیمات غلط و دیر عمل کردن و یا غلط عمل کردن دانست که فشار آن متوجه توده مردم می شود.

وی با اشاره به اقدام مجلس شورای اسلامی در تصویب کلیات کالا برگ الکترونیکی برای مردم گفت: این کار موجب خواهد شد تا با شارژ کارت اعتباری که به مردم داده خواهد شد حداقل کالای اساسی را مردم با قیمت مناسب خریداری کنند.

نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: امروز نیز جریان سازش سعی دارد تا مسیر مذاکره با آمریکا را هموار کند ولی نیروهای مدافع انقلاب و نعمت داشتن رهبری بصیر هرگز اجازه چنین کاری به آنان نخواهند داد.

وی به سخن چند سال پیش رهبری مبنی بر اینکه خرمشهرها در پیش است اشاره کرد و افزود: مجلس انقلابی و قرار گرفتن فردی انقلابی در راس قوه قضائیه خرمشهرهایی بود که پس گرفته شد و باید مردم در انتخابات آینده ریاست جمهوری با درایت و بصیرت، شخصیتی انقلابی و دلسوز مردم و نظام را انتخاب کنند.

کد خبر 5040388

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha