۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۹:۳۲

رئیس هیات عالی جذب :

تعیین تکلیف اساتید دانشگاهی که کد استخدامی ندارند

تعیین تکلیف اساتید دانشگاهی که کد استخدامی ندارند

رئیس هیات عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی اعلام کرد: تمام افرادی که جذب شده ولی هنوز ردیف استخدامی ندارند با توجه به صدور ۶ هزار ردیف استخدامی تعیین تکلیف می شوند.

محمد علی کی نژاد در گفتگو با خبرنگار مهر درباره تعیین تکلیف اساتیدی که جذب شده ولی هنوز برای آنها کد استخدامی صادر نشده است، گفت: سازمان امور اداری استخدامی کشور ۶ هزار ردیف استخدامی صادر کرده است با این شرط که ۴ هزار و ۵۰۰ ردیف آن به افرادی که در گذشته جذب شده و ردیف استخدامی ندارند، اختصاص داده شود.

وی ادامه داد: یک هزار و ۵۰۰ ردیف نیز به افرادی اختصاص داده می‌شود که در فراخوان امسال جذب می‌شوند، این درحالی است متوسط جذب ما در سال به یک هزار نفر نیز نمی‌رسد، بنابراین هر کسی امسال جذب شود ردیف استخدامی آن محفوظ است.

رئیس هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: ۴ هزار و ۵۰۰ ردیف استخدامی خیلی زیاد است دانشگاه‌هایی که این مساله را مطرح می‌کنند، درخواست خود و رونوشت را به هیأت عالی جذب شورای عالی انقلاب فرهنگی ارائه کنند تا پیگیری می‌کنیم.

به گزارش مهر، پیش از این برخی از اساتید دانشگاه‌ها نسبت به عدم صدور حکمشان توسط دانشگاه‌ها به دلیل عدم صدور کد استخدامی انتقاد کرده و خواستار اعلام زمان اختصاص کد استخدامی و تعیین و تکلیف وضعیت خود شده بودند.

کد خبر 5041333

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • IR ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      با سلام. واقعا یعنی اطلاع ندارید؟!!! آقای عزیز من از مهر ماه 98 تا به امروز منتظر ردیف استخدام هستم، دانشگاه با این توجیه که تا زمان دریافت ردیف استخدام نمی توانیم حکم بزنیم، فقط به من حق التدریس مید
    • امین IR ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      وامصیبتا که ایشون از حال منی که زیرمجموعه ایشون میشم اطلاع ندارن!! به جای این حرفا یک آمار از کارشناس مسئول ردیف استخدام (اقای مصلحت بین) بگیرند تا ببینند چند نفر فقط منتظر ردیف استخدام هستند!!
    • امبن IR ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      بزرگوار!!!!! من فراخوان شهریور 97 هستم و هنوز ردیف استخدام به من اختصاص ندادید!!! چطور میگید همه افرادی که امسال در فراخوان قبول شوند، همین امسال جذب می شوند!!!
    • هادی IR ۲۱:۰۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۵
      2 0
      واقعا جای تاسف داره که محققین ما اینجوری باهاشون داره برخورد میشه پنجمین کشور ثروتمند جهان بابت مدیریت ضعیف شون باید اساتید آینده بلاتکلیف باشند شرمتان باد که سرزمین م را ویران کردید
    • US ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۲۲
      1 0
      با چه انگیزه ای کار کنیم؟؟؟ من از دی 98 حقوق دریافت نکردم بخاطر همین کد استخدامی که هنوز معلوم نیست صادر شده یا نه!!! به دانشگاه رسیده یا نه!! تایید شده یا نه!!! این چه وضعیه آخه؟