۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۰۷

مدیر مخابرات منطقه کردستان:

زیر ساخت‌های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت

زیر ساخت‌های شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافت

سنندج - مدیر مخابرات منطقه کردستان گفت: با نصب و راه اندازی تجهیزات لازم و تأمین نیازهای مخابراتیِ مشتریان، زیر ساخت‌های شبکه دیتا در این شهرستان ارتقا یافته و تقویت شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مخابرات منطقه کردستان، آزاد حکمت با بیان اینکه پاسخگویی به نیاز مشتریان در خصوص استفاده از سرویس‌ها و محصولات مخابراتی مستلزم تقویت و توسعه زیرساخت‌های لازم است، اظهار کرد: به همین منظور و با هدف جلب رضایت مشتریان مخابراتی با سرمایه گذاری، نصب و راه اندازی تجهیزات جدید و توسعه آنها، زیرساخت شبکه دیتا در شهرستان سروآباد ارتقا یافته است.

وی (برگردان UPLINKپهنای باند اینترنت و دیتا) این شهرستان از مسیر مریوان به مسیر مرکز چمران سنندج، با تأمین زیرساخت و لینک G۱ را از جمله اقدامات صورت گرفته در این راستا اعلام کرد و افزود: اجرای این پروژه موجب افزایش کیفیت و سرعت قابل توجه دیتا در شهرستان سروآباد شده است.

مدیر مخابرات منطقه کردستان اجرای عملیات‌های فنی از جمله تغییر ارتباط روتر سروآباد و سوئیچ مرکز از الکتریکال ۰۰ به اپتیکال که کمک بسیار مؤثری به افزایش سرعتِ دسترسی و پهنای باند داخلی خواهد کرد را از دیگر اقدامات انجام شده دانست و ادامه داد: رضایتمندی مشتریان از خدمات و سرویس‌های مختلف مخابراتی یکی از استراتژی‌های منطقه است که با بهره‌گیری از دانش، تخصص و توان پرسنل برای تحقق این مهم همچون گذشته از هیچ تلاشی دریغ نمی‌ورزیم.

حکمت با اشاره به اینکه شرایط و زیرساخت‌های لازم برای بهره‌مندی مشتریان مخابراتی در شهرستان سروآباد از سرویس ADSL فراهم است، یادآور شد: در حال حاضر تعداد پنج هزار و ۸۸ پورت ADSL منصوبه در این شهرستان وجود دارد که تعداد سه هزار و ۹۵۲ پورت آن واگذار شده است.

وی آمادگی مخابرات منطقه کردستان، برای واگذاری پورت‌های جدید به متقاضیان را یادآور شد و بیان کرد: مشتریان پس از ثبت درخواست خود و انجام مراحل اداری می‌توانند از خدمات و سرویس‌های مبتنی بر این بستر بهره مند شوند.

مدیر مخابرات منطقه کردستان ضمن تشریح اقدامات و پروژه‌های انجام شده در راستای بهره‌مندی روستانشینان از ADSL مخابرات در این شهرستان، گفت: در حال حاضر تعداد ۳۰ روستای شهرستان سروآباد دارای ADSL هستند.

حکمت اظهار کرد: پروژه‌های مختلف مخابراتی با هدف ارتقا، توسعه و ارائه خدمات با کیفیت به مشتریان در شهرستان سروآباد، تعریف و تدوین شده است که بر اساس کارشناسی‌های صورت گرفته و اولویت بندی آنها، اجرایی و عملیاتی خواهند شد.

کد خبر 5041469

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha