۱۵ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۳۴

نماینده بوشهر، گناوه و دیلم:

حمایت اوقاف استان بوشهر از مستمندان و نیازمندان ادامه یابد

حمایت اوقاف استان بوشهر از مستمندان و نیازمندان ادامه یابد

بوشهر - نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت اوقاف استان بوشهر از مستمندان و نیازمندان ادامه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر سه‌شنبه در نشست با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر اظهار داشت: انجام فعالیت‌های چشمگیر و عام المنفعه اوقاف به جامعه به ویژه از زمان انتشار ویروس کرونا شایسته تقدیر است.

نماینده مردم بوشهر، گناوه و دیلم افزود: فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، قرآنی و اجتماعی اوقاف استان بر هیچ کس پوشیده نیست و آماده کمک به احیای وقف و موقوفات به مجموعه سازمان اوقاف هستم.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر نیز گزارشی از از فعالیت‌های فرهنگی، اجتماعی، قرآنی و اوقافی ارائه کرد و افزود: یکی از برنامه‌های اجرا شده اوقاف استان در سال جاری حمایت از مستمندان و افرادی که از بیماری کرونا آسیب دیده‌اند بوده است.

حجت الاسلام محمدرضا اسماعیل پور اضافه کرد: در این راستا از شروع ویروس کرونا، از محل درآمد موقوفات، تاکنون حدود ۳۰ میلیارد ریال در قالب سبد معیشتی به خانواده‌های نیازمند و آسیب دیده از کرونا از طریق مراکز افق امامزادگان، مؤسسات خیریه، کمیته امداد، بهزیستی، دانشگاه علوم پزشکی و همچنین حمایت از خانواده زندانیان با هماهنگی و معرفی اداره کل زندان‌ها صورت گرفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان بوشهر ضمن تقاضای عضویت نماینده مردم شهرهای بوشهر، گناوه و دیلم در فراکسیون وقف مجلس شورای اسلامی، خواستار حمایت از قوانین وقف در مجلس شد.

کد خبر 5041904

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha