۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۵۶

معرفی نامزدهای جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ آسیا و اقیانوسیه

معرفی نامزدهای جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌ آسیا و اقیانوسیه

سه برنامه صدا و سیمای جمهوری اسلامی به عنوان نامزدهای نهایی دریافت جوایز جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانوسیه معرفی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان‌های سازمان صدا و سیما، ۲ اثر رادیویی در بخش‌های مستند نمایشی و گزارش خبری و یک اثر تلویزیونی صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران در بخش چشم‌انداز جشنواره اتحادیه رادیو و تلویزیون‌های آسیا و اقیانویسه (ABU) به‌ عنوان نامزدهای دریافت جایزه در هر بخش انتخاب شده‌اند.

مستند نمایشی «از تولد تا تولد» در بخش نمایش‌های رادیویی بلند، «فریاد پروانه‌ها» در بخش گزارش‌های خبری رادیویی و مستند «آناهید» در بخش تلویزیونی چشم‌انداز آثار منتخب دریافت جایزه در هر بخش هستند.

مستند نمایشی بلند «از تولد تا تولد» به تهیه‌کنندگی بهرام نوری در صدای مرکز گیلان تولید شده است.

این برنامه رادیویی روایتی از شهادت فرهاد رمضانی طی عملیات خنثی‌سازی بمب است که از زبان دخترش بعد از ۱۸ سال بازگو می‌شود.

مستند نمایشی «از تولد تا تولد» در مرحله نهایی جشنواره سال جاری با برنامه‌هایی از چین و استرالیا رقابت می‌کند.

جشنواره رادیویی و تلویزیونی اتحادیه رسانه‌های آسیا و اقیانوسیه یکی از معتبرترین رویدادها در نوع خود است. اتحادیه رسانه‌ای آسیا و اقیانوسیه موسوم به ABU با بیش از ۲۵۰ عضو از چهار قاره و بیش از ۳ میلیارد مخاطب در کشورهای مختلف، بزرگ‌ترین و گسترده‌ترین تشکل رادیو تلویزیونی در جهان به شمار می‌رود.

کد خبر 5042684

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha