۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۸

با حکم معاون آموزشی وزارت بهداشت؛

مسئول پیگیری امور آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب شد

مسئول پیگیری امور آموزشی دانشگاه های علوم پزشکی کشور منصوب شد

معاون آموزشی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر اصغری را به عنوان جانشین معاونت آموزشی در پیگیری امور آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور منصوب کرد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت بهداشت، دکتر علی اکبر حقدوست در این حکم دکتر غلامرضا اصغری استاد دانشگاه علوم پزشکی اصفهان و دبیر شورای آموزش داروسازی و تخصصی را به عنوان جانشین معاونت آموزشی در پیگیری امور آموزشی دانشگاههای علوم پزشکی کشور منصوب کرده است.

در این حکم آمده است: «حوزه معاونت آموزشی با دارا بودن واحد های تخصصی متعدد از حوزه های بسیار پر مراجعه با فعالیت های متنوع جاری و نوآورانه است.

از آنجایی که حجم کاری اینجانب در رسیدگی به امور مختلف این معاونت بسیار سنگین است و با توجه به سوابق حرفه ای درخشان و تجارب ارزشمند حضرتعالی در امور مدیریتی و اجرایی، به موجب این ابلاغ پیگیری امور آموزشی دانشگاه ها و دانشکده های علوم پزشکی، هماهنگی واحد های مختلف معاونت آموزشی و شرکت در برخی جلسات درون بخشی و برون بخشی که امکان حضور اینجانب فراهم نیست، به شما محول می شود.

در ضمن جنابعالی مجاز به پاسخگوئی به مکاتبات و امضا از طرف اینجانب هستید. از خداوند متعال توفیق روزافزون جنابعالی را در انجام وظایف محوله و خدمت به نظام سلامت کشور مسئلت دارم.»

کد خبر 5042849

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha