۱۶ مهر ۱۳۹۹، ۲۰:۰۳

معاون وزیر راه و شهرسازی:

تکمیل پروژه‌های بزرگ‌راهی در استان بوشهر تسریع می‌شود

تکمیل پروژه‌های بزرگ‌راهی در استان بوشهر تسریع می‌شود

بوشهر - معاون وزیر راه و شهرسازی و مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور گفت: تکمیل پروژه‌های راهسازی استان بوشهر تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، خیراله خادمی عصر چهارشنبه در بازدید از پروژه‌های راهسازی استان بوشهر اظهار داشت: امروز به دعوت نماینده مردم دشتستان و استاندار بوشهر بازدیدهایی را از پروژه‌های راهسازی در استان بوشهر داشتیم.

وی با اشاره به پروژه محور شیراز - بوشهر بیان کرد: محور کنارتخته - دالکی بخشی از این مسیر است که چهار خطه شدن این مسیر آغاز شده است که بخشی در استان بوشهر و بخشی در استان فارس قرار دارد.

مدیرعامل شرکت ساخت و توسعه زیربناهای حمل‌ونقل کشور ادامه داد: بخشی از این محور در استان فارس مربوط به منطقه تنگ ابوالحیات امسال به تکمیل می‌شود.

وی بیان کرد: برای تکمیل محور کنارتخته - دالکی حدود ۴۰۰ میلیارد تومان منابع مالی نیاز است که امیدواریم در یک برنامه سه یا چهار ساله با تأمین منابع مالی مورد نیاز شاهد تکمیل این محور باشیم و محور شیراز بوشهر به صورت کامل چهار خطه شود.

خادمی تصریح کرد: حدود ۲۰ کیلومتر از این محور چهار خطه نشده است که صعب‌العبور است و پل‌ها و تونل‌های زیادی هم دارد به منابع اعتباری زیادی نیاز دارد.

وی از تلاش برای تکمیل کریدور جنوب کشور از شلمچه تا گواتر خبر داد و افزود: حدود ۴۰۰ کیلومتر از این کریدور در استان بوشهر است که بخش عده محور در استان بوشهر به صورت چهار خطه است.

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: حدود ۱۴۰ کیلومتر از این محور باقی مانده است که تلاش می‌شود شاهد تسریع در اجرای این طرح‌ها باشیم و تا سال بعد کل محور در استان بوشهر به جز کنارگذرها تکمیل شوند.

کد خبر 5043083

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • علی IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۶
      0 0
      بزرگراه ایمن با تقاطع های غیر همسطح که با اصول مهندسی ساخته شده باشند و هوشمند باشند به نحوی که به صورت الکترونیکی مدام از سوی راهداری منطقه و پلیس راه پایش شوند میتواند موجب کاهش حوادث رانندگی شود