۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۵:۱۲

امام جمعه بویین‌میاندشت:

فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه نهادینه شود

فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه نهادینه شود

بویین‌میاندشت- امام‌جمعه بویین‌میاندشت گفت: لازم است فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه نهادینه شود.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن اسکندری ظهر جمعه در خطبه‌های نماز جمعه شهر بویین‌میاندشت با تأکید بر رعایت تقوای الهی، اظهار داشت: حرکت انقلاب نشأت گرفته از فرهنگ عاشوراست و دشمن همانگونه که نتوانست حرکت عاشورا را متوقف کند حرکت انقلاب نیز اگر در مسیر حسینی باشد نخواهد توانست متوقف کند.

وی با بیان اینکه اشخاص سست عنصری که از عهد و پیمان خود با نظام کنار کشیدند چشم به تمدن پوشالی آمریکایی‌ها بستند، تصریح کرد: خدمت کردن به خلق عالم بالاترین نعمت در نظام جمهوری اسلامی است.

امام‌جمعه بویین‌میاندشت با اشاره به هفته نیروی انتظامی گفت: امنیت بالاترین نعمت الهی است و به برکت وجود نیروهای انتظامی و نظامی کشور امنیت در کشور حاصل می‌شود چون ثروتمندترین شخص نیز بدون وجود امنیت نمی‌تواند راحت زندگی کند.

وی اضافه کرد: نیروهای انتظامی نیروهای اجتماعی و مردمی هستند، وقتی فرمانده یک مجموعه فردی صالح و جهادی باشد نیروهای زیر دست آن نیز به همان سیره و روش عمل خواهند کرد، نیروهای مسلح کشور ما با تأسی از سردار سلیمانی افتخار بزرگ کشور باید قدرتمند باشند.

حجت‌الاسلام اسکندری با اشاره به تکریم سالمندان در جامعه گفت: به سالمندان احترام گذاشتن راهگشای مسیر زندگی است و فرهنگ تکریم سالمندان در جامعه باید نهادینه شود.

وی ضمن قدردانی از نماینده شهرستان در مجلس شورای اسلامی در ورود به بحث منابع طبیعی و آب منطقه‌ای که همواره کشاورزان این منطقه در بسیاری از سیاست گذاری‌های کشور مورد ظلم واقع شدند، گفت: ریل گذاری قوه مجریه توسط قوه مقننه صورت می‌گیرد و بر این اساس قوانین اشتباه کنونی به نفع کشاورزان باید تغییر پیدا کند.

کد خبر 5043863

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha