۱۸ مهر ۱۳۹۹، ۱۶:۳۴

امام جمعه بوشهر:

تجهیزات درمانی استاندارد برای بیمارستان‌های استان بوشهر تامین شود

تجهیزات درمانی استاندارد برای بیمارستان‌های استان بوشهر تامین شود

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: تجهیزات لازم و امکانات درمانی مناسب و استاندارد برای بیمارستان‌های استان بوشهر فراهم شود.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر جمعه در جمع خبرنگاران با تقدیر از مقام معظم رهبری برای تخصیص ظرفیت‌های درمانی نیروهای مسلح به بیماران کرونایی اظهار داشت: از تمامی فرماندهان نیروهای نظامی و انتظامی در استان درخواست می‌کنم جهت اجرایی شدن این فرمان و مشارکت بیمارستان‌های تحت پوشش آنان در درمان بیماران کرونایی هر چه سریع‌تر اقدام لازم به عمل آورند.

وی اضافه کرد: از تمامی مردم عزیز تقاضا دارم تمامی دستورالعمل‌های بهداشتی درباره ویروس کرونا مراعات کنند و با فرهنگ بالای خود حافظ جان خویش و دیگران باشند و از مسئولان اجرایی و پزشکی استان می‌خواهم در تأمین تجهیزات لازم و درمانی و توسعه بیمارستان‌های استاندارد تلاش کنند.

امام جمعه بوشهر تاکید کرد: مسئولان باید قدردان زحمات بی‌شائبه و شبانه روزی کادر درمان بوده و تقاضاهای به حق آنان در امور پرداخت حقوق و مزایا و گسترش کادر درمان و تکریم ایشان را پاسخی شایسته دهند و از روحانیت و طلاب عزیز که به یاری کادر درمان و خدمت به بیماران شتافته‌اند و همچنین تلاشگران عرصه بهداشت و درمان صمیمانه تشکر و قدردانی می‌کنیم.

وی افزود: همانطور که بارها تکرار شده است مسئله معیشت مردم عزیز و بهبود امور اقتصادی جامعه در شرایط کنونی در رأس امور است.

آیت الله صفایی بوشهری خاطرنشان کرد: بی تردید مسئولیت اولویت‌دار مسئولان و رؤسای قوای سه گانه نظام حل هرچه سریع‌تر مشکلات معیشتی مردم بزرگوار است که با تمام وجود و همواره در خدمت نظام مقدس جمهوری اسلامی بوده‌اند.

وی ادامه داد: برنامه ریزی صحیح، مدیریت کارآمد و قاطع، نظارت پیش برنده و بازدارنده از ارکان حل این معضل است که همه این امور در طرح اقتصاد مقاومتی ابلاغی مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای است.

امام جمعه بوشهر بیان کرد: صمیمانه از تمامی مردم گرامی و مراکز دینی جهت برگزاری باشکوه مراسم اربعین با حفظ مراعات دستورالعمل‌های بهداشتی تشکر می‌کنم و امیدوارم انشاالله در این دهه آخر صفر با همین شکل و اجرای دقیق امور بهداشتی بنمایند و آن مراسم را با محتوای غنی برگزار کنید.

وی با گرامیداشت سالروز ارتحال عالم جلیل القدر و دانشمند والا مقام و روحانی بصیر حضرت آیت الله حاج سید عبد الله بلادی افزود: تاریخ جهان تشیع و ایران اسلامی به ویژه استان عزیز بوشهر نقش مهم آن عالم فرزانه در هدایت دینی، مقاومت، بیداری و استکبار ستیزی به ویژه در مبارزه با استعمار پیر انگلیس و حمایت‌های همه جانبه آن عالم وارسته از جبهه استکبار ستیز به سرداری رئیس علی دلواری را هرگز فراموش نخواهد کرد.

کد خبر 5043932

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha