۱۹ مهر ۱۳۹۹، ۱۸:۰۰

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان:

۶تخت آی سی یو در گرمسار به بهره برداری رسید

۶تخت آی سی یو در گرمسار به بهره برداری رسید

گرمسار- رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان از بهره‌برداری شش تخت آی سی یو در گرمسار برای ارتقای زیرساخت‌های مقابله با بیماری کرونا خبر داد.

نوید دانایی در گفتگو با خبرنگار مهر، ضمن بیان اینکه امروز با حضور مسئولان ارشد استانی و شهرستانی شش تخت آی سی یو در گرمسار مورد بهره برداری قرار گرفت، بیان کرد: این پروژه درمانی با هدف ارتقای خدمت رسانی در حوزه سلامت به خصوص مقابله با کرونا افتتاح شده است.

وی با بیان اینکه ۵۰ درصد به ظرفیت تخت‌های آی سی یو در گرمسار افزوده شد، بیان کرد: این شش تخت در کنار ۱۲ تخت سابق این شهرستان مجموعاً ۱۸ تخت آی سی یو را شامل می‌شوند تا کادر بهداشتی و درمانی شهرستان بتوانند از لحاظ زیرساخت‌ها تقویت شوند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی سمنان با بیان اینکه دستور مستقیم وزارتخانه در پی بازدید از گرمسار، تجهیزات بخش آی سی یو در اختیار این شهرستان قرار گرفت و ما نیز در مجموعه دانشگاه علوم پزشکی، فضای این بخش را مهیا کردیم تا شاهد افتتاح یک بخش مجزا از بیمارستان باشیم.

دانایی با بیان اینکه دیگر طرحی که امروز شاهد افتتاح آن بودیم، بخش وی آی پی بیمارستان گرمسار با هفت اتاق ویژه بود که از این پس می‌تواند به مردم و زائران امام رضا (ع) خدمات خوبی را ارائه کند، بیان کرد: امید است با حمایت‌هایی که از سوی مسئولان شاهد خواهیم بود، زیرساخت خوبی را برای ارتقای خدمات درمانی و بهداشتی در گرمسار فراهم کنیم.

وی با بیان اینکه اعتبارات پروژه آی سی یو شامل ساختمان و تجهیز چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان و بخش وی آی پی ۴۰۰ میلیون تومان است، افزود: افزایش تخت‌های آی سی یو، یکی از اقدامات مبارزه با آی سی یو است.

کد خبر 5044823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha