۲۲ مهر ۱۳۹۹، ۱۹:۰۰

با اجرای طرح انتقال آب از سیمین دشت؛

مشکلی برای تأمین آب شرب پایدار در گرمسار وجود نخواهد داشت

مشکلی برای تأمین آب شرب پایدار در گرمسار وجود نخواهد داشت

گرمسار- فرماندار گرمسار با اشاره به پروژه‌های مهم آب‌رسانی این شهرستان گفت: با اجرای طرح انتقال آب از سیمین دشت، مشکلی برای تأمین آب شرب پایدار در گرمسار، ایوانکی و آرادان وجود نخواهد داشت.

به گزارش خبرنگار مهر، سعید متقی عصر سه‌شنبه در نشستی با امام‌جمعه گرمسار در محل دفتر خود ضمن بیان اینکه مسئله تأمین آب شرب همواره یکی از مهم‌ترین دغدغه‌های مسئولان در این شهرستان و حتی استان سمنان است، اظهار داشت: با اجرای طرح‌های انتقال آب به‌ویژه پروژه انتقال آب از سیمین دشت به گرمسار، مشکلی برای تأمین آب شرب پایدار در این منطقه وجود نخواهیم داشت.

وی با اشاره به اینکه ممانعت بالادستی‌ها برای تحقق حق آبه مردم این شهرستان از چالش‌های جدی در مسیر اجرای پروژه «بی. او. تی» است، تصریح کرد: این مسئله باید با ورود جدی قوه قضائیه پیگیری شود.

فرماندار گرمسار بابیان اینکه اجرای پروژه آزادراه حرم تا حرم از دیگر پروژه‌های اولویت‌دار این شهرستان است، تأکید کرد: تکمیل پروژه‌های حوزه آب و راه نقش مؤثر و محوری در مسیر توسعه این شهرستان ایفا می‌کند.

متقی یادآور شد: آزاد را حرم تا حرم به‌عنوان یک پروژه ملی در گرمسار در حال اجرا است و چالش‌ها و موانع موجود در مسیر اجرای این پروژه بررسی و رفع شد.

کد خبر 5047632

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha