۲۳ مهر ۱۳۹۹، ۸:۵۷

فرماندار زنجان:

انسداد منطقه گاوازنگ زنجان همچنان تداوم دارد

انسداد منطقه گاوازنگ زنجان همچنان تداوم دارد

زنجان-فرماندار زنجان، به تداوم انسداد منطقه گاوازنگ در زنجان اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود در این منطقه حضور پیدا کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا عسگری شامگاه سه شنبه درجلسه ستاد کرونا در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه شاهد شلوغی مردم در منطقه گاوازنگ زنجان بودیم، گفت: به دلیل شرایط نامناسب منطقه تفریحی و احتمال انتشار ویروس کرونا و درگیری مردم با این بیماری، مسیرهای ارتباطی این منطقه از ۲۲ مهرماه مسدود شد.

وی به تداوم مسدودی این منطقه در زنجان اشاره کرد و گفت: از مردم درخواست می‌شود در این منطقه حضور پیدا نکنند.

فرماندار زنجان، با بیان اینکه وضعیت اغذ یه فروشی‌های و قهوه خانه‌ها در این منطقه مطلوب نیست، اظهار کرد: مردم دراین منطقه از ماسک استفاده نمی‌کنند واین عامل مهم در شیوع کرونا می‌باشد.

عسگری از پلمپ چهار بانک به دلیل استفاده نکردن مراجعه‌کنندگان از ماسک خبر داد و گفت: بازرسی از واحدهای صنفی و خدماتی با جدیت انجام می‌شود.

وی با بیان اینکه رعایت بهداشت فردی و اجتماعی در زنجان کاهش یافته است، تاکید کرد: در چند هفته گذشته میزان استفاده مردم از ماسک کاهش داشته است.

فرماندار زنجان به وضعیت آرامستان‌ها در زنجان اشاره کرد و افزود: وضعیت آرامستان‌ها مطلوب است و مردم بهداشت فردی و اجتماعی را به خوبی رعایت می‌کنند ولی باید بیشتر از این تقویت شود.

عسگری با اشاره به تمدید یک هفته‌ای محدودیت‌ها در زنجان، گفت: در بازرسی‌های انجام شده برخی واحدهای صنفی به صورت عادی فعالیت می‌کردند وپروتکل های بهداشتی را به هیچ وجه مورد توجه قرار نمی‌دادند.

وی گفت: هشدار لازم به اصناف داده شده ارائه شده و ملزم به رعایت بهداشت فردی و اجتماعی هستند.

کد خبر 5047731

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha