۲۴ مهر ۱۳۹۹، ۱۳:۰۶

از ابتدای سال تا به امروز انجام شده است؛

کمک ۷۰ میلیارد ریالی اوقاف استان قزوین به نیازمندان

 کمک ۷۰ میلیارد ریالی اوقاف استان قزوین به نیازمندان

قزوین - معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از کمک ۷۰ میلیارد ریالی اوقاف استان قزوین به نیازمندان از محل درآمد موقوفات خبر داد.

حجت‌الاسلام نوروزی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: از ابتدای امسال تا به امروز و از محل درآمد موقوفات استان قزوین بیش از ۷۰ میلیارد ریال در قالب رزمایش کمک مومنانه، بسته‌های اجتماعی و معیشتی و همچنین جهیزیه ازدواج به نیازمندان کمک شده است.

وی که در حاشیه مراسم سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه اداره کل اوقاف قزوین سخن می‌گفت، افزود: امروز نیز در سومین مرحله از رزمایش کمک مومنانه و همچنین اولین روز از دهه وقف بیش از ۱۵۰۰ بسته معیشتی در بین نیازمندان استان قزوین توزیع خواهد شد.

معاون فرهنگی و اجتماعی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین تصریح کرد: ارزش ریالی هر کدام از این بسته‌ها که از محل درآمد موقوفات و کمک خیرین استان قزوین تهیه شده ۲۵۰ هزارتومان است.

نوروزی اضافه کرد: جامعه هدف برای این بسته‌ها از طریق مراکز افق بقاع متبرکه شناسایی شده و از طریق همین مراکز نیز بسته‌ها به دست آنها خواهد رسید.

وی در پایان تصریح کرد: رزمایش کمک مومنانه در اداره کل اوقاف و امور خیریه استان قزوین از ابتدای سال تا به امروز سه مرحله انجام شده و امیدواریم با کمک خیرین و موقوفات استان این کار ادامه یابد.

کد خبر 5049017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha