۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۰:۴۳

اخبار کوتاه انتظامی همدان؛

۲ انبار احتکار مواد غذایی و بهداشتی در ملایر کشف شد

۲ انبار احتکار مواد غذایی و بهداشتی در ملایر کشف شد

همدان - کشف 2 انبار احتکار مواد غذایی و بهداشتی در ملایر، ۲۴۲ دستگاه کارت‌خوان قاچاق در همدان و هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک خودرو عناوین اخبار انتظامی استان همدان است.

به گزارش خبرنگار مهر، فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲ انبار احتکار مواد غذایی و بهداشتی به ارزش ۱۲ میلیارد ریال در ملایر خبر داد.

سردار سلمان امیری اظهار کرد: در راستای برخورد با اخلال گران اقتصادی و مقابله با احتکار کالاهای اساسی و اقلام مورد نیاز شهروندان، مأموران مبارزه با جرایم اقتصادی پلیس آگاهی شهرستان ملایر یک انبار حاوی مواد غذایی و اقلام بهداشتی احتکاری را شناسایی کردند.

وی در ادامه با بیان اینکه ۲ متهم در این رابطه دستگیر شدند، عنوان کرد: انبارهای مذکور با هماهنگی مقام قضائی، اداره صمت و اداره تعزیرات حکومتی پلمب شد.

سردار امیری اظهار کرد: در بازرسی از این انبارها یک‌هزار عدد کارتن انواع مواد غذایی و ۲۱۰ کارتن انواع لوازم بهداشتی و البسه کودک که ارزش آنها برابر نظر کارشناسان، ۱۲ میلیارد ریال برآورد شده است؛ کشف شد.

کشف ۲۴۲ دستگاه کارت خوان قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان همدان از کشف ۲۴۲ دستگاه کارت خوان قاچاق به ارزش ۱۰ میلیارد ریال در شهرستان همدان خبر داد.

سردار سلمان امیری اظهار کرد: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا، مأموران پلیس امنیت اقتصادی استان همدان حین گشت زنی در محور شهر صالح آباد به طرف ایستگاه بازرسی شهید زارعی به یک دستگاه سواری پژو ۴۰۵ مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: با هماهنگی قضائی در بازرسی از خودروی مورد نظر ۲۴۲ دستگاه کارت خوان خارجی فاقد مجوز کشف شد.

سردار امیری با اشاره به اینکه در این عملیات متهم با استفاده از تاریکی شب متواری شد خاطر نشان کرد: تلاش‌ها برای دستگیری متهم ادامه دارد.

فرمانده انتظامی استان همدان با بیان اینکه کارشناسان ارزش محموله کشف شده را ۱۰ میلیارد برآورد کرده‌اند گفت: محموله مکشوفه تحویل مراجع قضائی شد.

کشف ۷ دستگاه استخراج ارز دیجیتال در کبودرآهنگ

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ از کشف هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال از یک خودرو در این شهرستان خبر داد.

سرهنگ مجید گلی گفت: مأموران پاسگاه انتظامی کوهین شهرستان کبودرآهنگ حین کنترل خودروهای عبوری در محور اصلی به یک دستگاه خودرو سواری ۲۰۶ که از استان‌های غربی به سمت مرکز کشور در حال حرکت بود، مشکوک شده و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از این خودرو هفت دستگاه استخراج ارز دیجیتال چینی که برابر نظر کارشناسان ارزش آنها چهار میلیارد و ۲۰۰ میلیون ریال برآورد شده، کشف و یک متهم در این خصوص با تشکیل پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.

فرمانده انتظامی شهرستان کبودرآهنگ گفت: پلیس با اقتدار کامل در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز با قانون شکنان قاطعانه برخورد خواهد کرد.

کد خبر 5055611

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha