۷ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۰۵

دکه نشریات؛

شماره جدید ماهنامه «قلک» روی پیشخوان آمد

شماره جدید ماهنامه «قلک» روی پیشخوان آمد

شماره جدید ماهنامه «قلک» ویژه آبان با داستان‌ها و شعرهای آموزشی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر شد و روی پیشخوان مطبوعات آمد.

به گزارش خبرگزاری مهر، هفتاد و ششمین شماره ماهنامه «قلک» ویژه آبان ۹۹ به‌تازگی با داستان‌ها و شعرهای آموزشی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال منتشر شده و روی پیشخوان مطبوعات آمده است.

با توجه به در پیش بودن ۲۴ آبان‌ماه روز کتاب، کتابخوانی و کتابدار تصویر جلد این شماره از ماهنامه «قلک» به این موضوع اختصاص یافته و شخصیت‌های داستانی قصه‌های مختلف از بزرگ و کوچک تا گرگ و بره، در کنار هم به مطالعه کتاب مشغول هستند.

ماهنامه «قلک» اولین نشریه‌ای است که به صورت تخصصی توجه خود را به آموزش موضوع اقتصاد و مفاهیم اقتصادی برای گروه سنی ۳ تا ۷ سال معطوف کرده و برای رسیدن به این مهم، گروهی از نویسندگان، تصویرسازان و متخصصان روانشناسی کودک و اقتصاددانان کودک فعالیت می‌کنند.

با توجه به موضوع اصلی این نشریه، در این شماره «قلک» بچه‌ها همراه با خواندن شعر و داستان و انجام بازی و سرگرمی با مفهوم پس‌انداز، فرآیند تولید فولاد، شناخت کشور برزیل و شیوه‌های معیشتی و واحد پولی، مدیریت دخل و خرج و… آشنا خواهند شد.

شماره آبان‌ماه نشریه «قلک» در ششمین سال فعالیت خود، با مدیرمسئولی بهنام تقی‌پور و سردبیری معصومه یزدانی در ۲۸ صفحه و با قیمت ۲۰ هزار تومان در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. همچنین طراحی جلد این شماره را المیرا اسکندری، کارشناسی داستان‌ها را زهرا شاهی و کارشناسی شعر را زهرا موسوی برعهده داشته‌اند.

کد خبر 5058374

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha