رئیس شورای سیاسی «نجباء» عراق:

عربستان سعودی به خانواده‌های قربانیان تروریسم در عراق غرامت بدهد

عربستان سعودی به خانواده‌های قربانیان تروریسم در عراق غرامت بدهد

رئیس شورای سیاسی جنبش مقاومت اسلامی «نجباء» در سخنانی تأکید کرد که بهتر است عربستان سعودی به خانواده های قربانیان تروریسم در عراق غرامت پرداخت کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دفتر اطلاع رسانی نجباء، «علی الاسدی» رئیس شورای سیاسیِ این جنبش مقاومت اسلامی در سخنانی از واگذاری زمین‌هایی به عربستان سعودی در المثنی، بصره و الانبار انتقاد کرد.

بر اساس این گزارش، الاسدی در این خصوص گفت: این سوال در افکار عمومی عراق مطرح است چه زمانی دخالت‌های سعودی بر اساس خیرخواهی و دیپلماسی و با هدف حفظ منافع عراقی‌ها بوده‌است؟

وی افزود: بر چه مبنایی اکنون می‌شنویم که این کشور به دنبال سرمایه‌گذاری در جهت حمایت از سیاست غذایی عراق، خصوصاً در مناطق جنوب است.

رئیس شورای سیاسی مقاومت اسلامی نُجَباء تصریح کرد: بهتر بود عربستان سعودی به خانواده‌های قربانیانِ خودروهای بمب‌گذاری شده و انتحاری‌ها در مناطقی که ادعا و قصد سرمایه‌گذاری دارد، غرامت پرداخت کند.

الاسدی همچنین خواستار عذرخواهی حکومت سعودی از عراق به‌دلیل دخالت‌های آشکار در حمایت از آشوبگران تظاهرات اخیر شد. وی تأکید کرد: آنچه شاهد هستیم تنها بخشی از سلسله توطئه‌های یک کشور فرقه‌گرا علیه تمامیت ارضی عراق است.

کد خبر 5060393

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha