۱۲ آبان ۱۳۹۹، ۱۲:۴۵

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان خبر داد:

تثبیت مالکیت ۵۹۸ هزار هکتار از اراضی ملی لرستان

تثبیت مالکیت ۵۹۸ هزار هکتار از اراضی ملی لرستان

خرم آباد- مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان از تثبیت مالکیت ۵۹۸ هزار و ۱۵۶ هکتار از اراضی ملی لرستان در سامانه «کاداستر» خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر باقری دوشنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به برگزاری سی و هفتمین کارگروه املاک و کاداستر استان با محوریت تثبیت اراضی دولتی اظهار داشت: در اجرای تفاهم نامه مشترک اداره کل منابع طبیعی و اداره کل ثبت اسناد و املاک لرستان و جهت تسریع در تثبیت اراضی ملی، پیگیری عقد قرارداد جهت برون سپاری نقشه برداری اراضی ملی هر دو اداره از طریق برگزاری مناقصات و عقد قرارداد با شرکت‌های برنده مناقصه در دستور کار قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه تاکنون ۵۹۸ هزار و ۱۵۶ هکتار از اراضی ملی استان در سامانه کاداستر تثبیت شده، خاطرنشان کرد: از ابتدای سال تاکنون ۳۹۵ هزار و ۱۹۴ هکتار معادل ۸۴۵ قطعه اراضی ملی در استان تثبیت شده است.

مدیرکل ثبت اسناد و املاک لرستان افزود: اجرای طرح کاداستر باعث شفافیت در امور و مدیریت زمین در بخش‌های مختلف استان می‌شود و لذا با توجه به عزم جهادی این اداره کل در جهت پیشبرد اهداف سازمان و همت و تلاش مهندسان نقشه بردار، مالکیت این میزان اراضی ملی تثبیت شده است.

باقری بیان کرد: در خصوص اراضی زراعی نیز تاکنون ۳ هزار ۴۱۹ هکتار تثبیت مالکیت شده که همه این عملکرد مربوط به امسال است.

وی یادآور شد: در حوزه تثبیت اراضی سایر دستگاه‌های دولتی نیز تاکنون ۲ هزار و ۵۹۷ هکتار اراضی تثبیت شده که ۶۷۶ هکتار آن مربوط به عملکرد سال جاری است.

کد خبر 5062191

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha