نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین:

جامعه جهانی برای نجات جان اسیر «ماهر الاخرس» اقدام فوری انجام دهد

جامعه جهانی برای نجات جان اسیر «ماهر الاخرس» اقدام فوری انجام دهد

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین در سخنانی خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای نجات زندگی اسیر «ماهر الاخرس» در زندان های رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، «محمد اشتیه» نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین نسبت به وخامت حال اسیر «ماهر الاخرس» در زندان‌های رژیم صهیونیستی ابراز نگرانی کرد.

بر اساس این گزارش، وی در سخنانی در این خصوص اظهار داشت: اسرائیل مسئول هرگونه اتفاق ناگواری است که ممکن است برای اسیر ماهر الاخرس رخ دهد.

نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین همچنین خواستار اقدام فوری جامعه جهانی برای نجات زندگی اسیر الاخرس شد.

پیشتر «قدری ابوبکر» رئیس هیأت امور اسرای فلسطینی اعلام کرده بود که زندگی و جان ماهر الاخرس اسیر فلسطینی که از ۱۰۰ روز قبل دست به اعتصاب غذا زده در خطر است.

وی گفته بود: اشغالگران صهیونیست با این وجود اقدام به آزادی وی نکرده و بر بازداشت اداری الاخرس تاکید دارند. بر اثر این اعتصاب غذا، وی در حال از دست دادن قدرت بینایی و شنوایی خود است و نمی‌تواند صحبت کند.

قدری ابوبکر همچنین تأکید کرده بود: اعضای حیاتی بدن الاخرس به دنبال اعتصاب غذای ۱۰۰ روزه در معرض نابودی قرار گرفته است. ماهر الاخرس با توقف اعتصاب غذای خود مخالف است و تا زمان لغو حکم بازداشت اداری‌اش به این روند ادامه می‌دهد.

کد خبر 5062502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha