۱۳ آبان ۱۳۹۹، ۲۰:۵۴

فرمانده سپاه سیرجان:

ترویج تفکر بسیجی منجر به شکست استکبار می شود

ترویج تفکر بسیجی منجر به شکست استکبار می شود

سیرجان - فرمانده سپاه شهرستان سیرجان با اشاره به لزوم ترویج فرهنگ بسیجی گفت: این مساله در شکست استکبار بسیار تاثیرگذار است.

به گزارش خبرنگار مهر، طی مراسمی و به مناسبت میلاد نبی اکرم اسلام (ص) و امام صادق (ع) و همچنین ۱۳ آبان روز دانش آموز و روز مبارزه با استکبار جهانی پایگاه بسیج بازار سیرجان با نام پایگاه بسیج سردار شهید محمدعلی الله دادی از شهدای مقاومت در مسجد اعظم سیرجان به بهره برداری رسید و افتتاح شد.

در این مراسم سرهنگ محمد دستوری با اشاره به اینکه تفکر بسیجی دارای قدرت مقابله و شکست استکبار عنوان کرد و گفت: استفاده از ظرفیت‌های معنوی مساجد و همچنین محوریت مساجد در خصوص اجتماعات مختلف فرهنگی و مذهبی از جمله مواردی است که برای اجرای هر چه بهتر مأموریت‌های بسیج استفاده می‌شود تا با تعامل هر چه بهتر مساجد و بسیج، پایگاه‌های فعال فرهنگی و مذهبی در شهر و روستا تشکیل شود.

فرمانده سپاه شهرستان سیرجان در مورد فعالیت این پایگاه گفت: این پایگاه با همکاری مشترک مجامع امور صنفی، اداره صنعت معدن تجارت و بسیج اصناف، به منظور نظارت بر واحدهای صنفی و ارشاد و توجیه افراد متخلف فعالیت می‌کند.

وی همچنین گفت: کار نظارت بر بازار با دقت بالا انجام می‌شود و برای کنترل قیمت کالاهای اساسی و اقلام ضروری مورد نیاز مردم است که بازرسان دقت بیشتری بر روی آنها دارند.

وی افزود: بسیج تندیس پایداری و رمز جاوید مبارزه و مخاصمه با بیدادگران است و نام طوفانی آن، حجم پوشالی قدرت استکبار را در هم شکسته است و دین حضرت محمد مصطفی (ص) را تضمین دوباره بخشید.

سرهنگ دستوری گفت: با توجه به اینکه فرهنگ بسیجی برگرفته از فرهنگ عاشوراست، تفکر بسیجی در دل تمام عاشقان به امامت و ولایت رسوخ کرده و تفکر بسیجی همچون تیری بر دل دشمنان و بدخواهان به نظام جمهوری اسلامی خواهد بود.

گفتنی است که این پایگاه بسیج نقش مؤثری در حفظ امنیت بازار سیرجان دارد و در برنامه‌های فرهنگی و مذهبی مسجد اعظم نیز فعالیت خواهد داشت.

کد خبر 5063150

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha