۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۱:۴۹

نماینده مردم نهاوند در مجلس عنوان کرد:

کاهش قابل توجه رقم بازگشت اعتبارات به خزانه در استان همدان

کاهش قابل توجه رقم بازگشت اعتبارات به خزانه در استان همدان

همدان - نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی از کاهش قابل توجه رقم بازگشت اعتبارات به خزانه در استان همدان خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، علیرضا شهبازی صبح چهارشنبه در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه و اقتصاد مقاومتی استان همدان که با حضور مدیران و نمایندگان مجلس شورای اسلامی به ریاست استاندار همدان و با موضوع بررسی مهمترین مسائل استان در حوزه بودجه‌ای و اعتبارات برگزار شد، گفت: عملکرد مدیران استان همدان در جذب اعتبارات قابل تقدیر است.

نماینده مردم نهاوند در مجلس شورای اسلامی گفت: سال گذشته تنها ۶۰۰ میلیون بازگشت اعتبارات به خزانه در استان همدان انجام شد در حالی که در گذشته این رقم چندین میلیارد بوده و در این زمینه عملکرد مدیران استان همدان قابل تقدیر است.

شهبازی با بیان اینکه در حوزه جهش تولید باید تلاش‌ها بیشتر شود تا به اهداف تعیین شده برسیم، گفت: کرونا و تحریم تأثیراتی بر اقتصاد کشور داشته و باید سعی مشکلات را حل کنیم و در زمینه اجرای پروژه‌ها نیز تلاش بیشتری را به کار گیریم

رئیس دانشگاه علوم پزشکی استان همدان میز در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان همدان از فوت ۹۱۶ نفر بر اثر کرونا در استان همدان سخن گفت و افزود» این رقم نشانه سخت بودن موج سوم کرونا است.

رشید حیدری مقدم با بیان اینکه اولین شهید مدافع سلامت استان همدان به نام سیده زهرا موسوی پرستار بیمارستان سینا ثبت شد، گفت: یک هزار و ۷۵۰ نفر از پرسنل کادر بهداشت و درمان استان همدان به کرونا مبتلا شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر ۹۷۸ نفر در بیمارستان‌های استان همدان بستری هستند که این وضعیت در ۱۰۰ سال اخیر در استان همدان سابقه نداشته است، ادامه داد: پیک سوم شیوع کرونا از پیک اول و دوم خطرناک‌تر است و باید پروتکل‌ها را رعایت و جلسات را به حداقل برسانیم.

کد خبر 5063539

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha