۱۴ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۱۴

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی:

ورود سرمایه گذار به زنجان نیازمند همکاری مدیران است

ورود سرمایه گذار به زنجان نیازمند همکاری مدیران است

زنجان-نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی،گفت: ورود سرمایه گذار به استان زنجان نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید سرمایه گذار اطمینان لازم را کسب کند.

به گزارش خبرنگار مهر، سید البرز حسینی ظهر چهارشنبه در جمع خبرنگاران در محل استانداری زنجان، با بیان اینکه سرمایه گذاری در بخش دام درشهرستان خدابنده بسیار مهم است، گفت: در سال بیش از یک میلیون تن گوشت قرمز مورد نیاز کشور است که ۲۰۰ هزار تن گوشت قرمز هم وارد کشور می‌شود.

وی با بیان اینکه با راه اندازی این واحد تولیدی در استان تغییر الگوی کشت هم تاثیر خود را خواهد گذاشت، اظهار کرد: این واحد سرمایه گذاری درخصوص اصلاح نژاد گوسفند دوقلوزایی فعالیت خواهد کرد.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، بر لزوم توسعه صنعتی شهرستان خدابنده تاکید کرد و گفت: این شهرستان به توسعه همه جانبه نیاز دارد.

حسینی تاکید کرد: ورود سرمایه گذار به استان و به تبع شهرستان خدابنده نیازمند همکاری مدیران دستگاه‌های اجرایی است و باید سرمایه گذار اطمینان لازم را کسب کرده و سرمایه خود را در منطقه هزینه کند.

وی در خصوص سرمایه گذاری شرکت تولیدی درشهرستان خدابنده، گفت: ظرفیت‌های شهرستان خدابنده به سرمایه گذار به خوبی معرفی شده و تنها مولفه در ماندگاری سرمایه گذار فراهم کردن زیر ساخت‌ها برای سرمایه گذاری است.

نماینده مردم خدابنده در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: باید آب مورد نیاز و زمین توسط جهاد کشاورزی، منابع طبیعی و شرکت آب منطقه‌ای برای سرمایه گذار هر چه زودتر فراهم شود.

کد خبر 5063709

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha