۱۵ آبان ۱۳۹۹، ۱۳:۵۶

رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر:

استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های سرشار محرومیت‌های فراوانی دارد

استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های سرشار محرومیت‌های فراوانی دارد

بوشهر - رئیس مجمع نمایندگان استان بوشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: استان بوشهر با وجود ظرفیت‌های سرشار محرومیت‌های فراوانی دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالکریم جمیری ظهر پنجشنبه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در استان بوشهر علی‌رغم ظرفیت‌های بسیار خوبی که وجود دارد، شاهد مشکلات و کمبودهای زیادی هستیم.

وی با تاکید بر اینکه باید با تلاش همه مسئولان زمینه رفع محرومیت‌های استان بوشهر فراهم شود خاطرنشان کرد: در دیداری که با معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری داشتیم برخی از مسائل و نیازهای استان را مطرح کردیم.

نماینده مردم بوشهر گناوه و دیلم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در همین راستا دکتر امید هفته آینده سفری را به استان بوشهر خواهند داشت و آخرین وضعیت بازارچه ساحلی دیلم بررسی می‌شود.

وی با تاکید بر لزوم مدیریت صحیح و توزیع عادلانه منابع برای رفع محرومیت‌ها خاطرنشان کرد: افزایش اعتبارات برای توسعه مشاغل روستایی در استان و کمک به طرح‌های محرومیت زدایی ضروری است.

جمیری افزود: امیدواریم با حضور معاون توسعه روستایی و مناطق محروم ریاست جمهوری و بازدید از بازارچه دیلم، شاهد برکات خوبی برای بازاریان آسیب دیده باشیم و اعتبارات مناسب جذب شود.

کد خبر 5064347

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha