در ادامه اقدامات خصمانه؛

نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند/ زخمی شدن چند فلسطینی

نظامیان صهیونیست به کرانه باختری یورش بردند/ زخمی شدن چند فلسطینی

به دنبال یورش وحشیانه نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی در کرانه باختری و درگیری آنها با فلسطینیان، شماری از شهروندان فلسطینی به شدت زخمی شدند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، اقدامات خصمانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان در نقاط مختلف اراضی اشغالی همچنان ادامه دارد. در ادامه این اقدامات، نظامیان رژیم صهیونیستی به مناطقی از کرانه باختری یورش بردند.

بر اساس این گزارش، به دنبال این یورش، درگیری شدیدی میان نظامیان صهیونیست و شهروندان فلسطینی درگرفت. نظامیان صهیونیست از گلوله های جنگی علیه شهروندان فلسطینی در کرانه باختری استفاده کرند.

رسانه های عرب زبان اعلام کردند که یورش صهیونیستها به کرانه باختری به دنبال برخی اعتراضات فلسطینیان به تخریب منازلشان در این منطقه صورت گرفت. پیشتر نخست وزیر تشکیلات خودگردان فلسطین گفته بود: تخریب گسترده خانه‌های فلسطینیان به ویژه در کرانه باختری نقض آشکار قوانین بین المللی محسوب می‌شود. نخست وزیر تشیکلات خودگردان فلسطین همچنین خواستار ورود جامعه جهانی به مسأله تخریب خانه‌های فلسطینیان و تلاش آن برای توقف این سیاست رژیم صهیونیستی شده بود.

فلسطینیان اقدام ضد حقوق بشری رژیم صهیونیستی در تخریب منازل و اخراج خانواده‌های آنها را مصداق جنایت جنگی و مجازات دسته جمعی توصیف و تأکید می‌کنند که از آوارها و ویرانه‌های این منازل، مبارزانی دیگر سربرخواهد آورد که نوید بخش آزادی قدس است.

کد خبر 5065105

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha