جبهه مردمی برای آزادی فلسطین:

«بایدن» هم به حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد

«بایدن» هم به حمایت مطلق از رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین با صدور بیانیه ای تأکید کرد: پیروزی «جو بایدن» تغییر محسوسی در قبال حقوق ملت فلسطین ایجاد نمی‌کند و او همچون پیشینیان خود به حمایت از صهیونیستها ادامه می‌دهد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین بیانیه‌ای را در خصوص انتخابات ریاست جمهوری در ایالات متحده آمریکا صادر کرد. این جبهه در بیانیه خود تأکید کرده است: پیروزی «جو بایدن» تغییر محسوسی در قبال حقوق ملت فلسطین ایجاد نمی‌کند.

بر اساس این گزارش، جبهه مردمی برای آزادی فلسطین همچنین در بیانیه خود آورده است: واقعیت آن است که رئیس جمهور آمریکا چه دموکرات باشد و چه جمهوری خواه، این موضوع تأثیری بر مسأله فلسطین نخواهد داشت.

جبهه مردمی برای آزادی فلسطین در این بیانیه اضافه کرده است: بایدن هم به مسیر رؤسای جمهور گذشته از جمله رؤسای جمهور دموکرات آمریکا ادامه خواهد داد؛ بنابراین باید منتظر حمایت مطلق او از رژیم صهیونیستی نیز بود.

پیشتر، «علی القحوم» عضو دفتر سیاسی جنبش «أنصارالله» یمن گفته بود: با عوض شدن سیاستمداران در ایالات متحده آمریکا هیچ تغییری در سیاست‌های استعماری این کشور ایجاد نخواهد شد. نباید از این واقعیت غافل شد که آمریکایی‌ها تحت تأثیر صهیونیست‌ها هستند.

با اعلام پیروزی احتمالی «جو بایدن» نامزد حزب دموکرات در انتخابات ریاست‌جمهوری آمریکا از سوی رسانه‌های خبری این کشور و همچنین انتشار بیانیه بایدن مبنی بر پیروزی در این رقابتها، گروهی از طرفداران «دونالد ترامپ» رئیس‌جمهور کنونی آمریکا به این اخبار واکنش خشم آلود نشان دادند.

این طرفداران خشمگین ترامپ در ایالت‌های آریزونا و جورجیا به نشانه اعتراض به اعلام پیروزی بایدن پیش از پایان یافتن روند شمارش تمام آرا و اعلام نتایج رسمی، به خیابان‌ها ریختند. بنابر گزارشها، بسیاری از طرفداران خشمگین ترامپ به همراه خود سلاح‌های گرم حمل می‌کردند.

کد خبر 5066404

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha