۱۸ آبان ۱۳۹۹، ۱۹:۴۱

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد:

میزان فوتی های کرونا در چهارمحال و بختیاری در حال افزایش است

میزان فوتی های کرونا در چهارمحال و بختیاری در حال افزایش است

شهرکرد- رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد گفت: میزان فوتی ها کرونا در چهارمحال و بختیاری در حال افزایش است.

به گزارش خبرنگار مهر مجید شیرانی عصر یکشنبه در ستاد استانی مقابله با کرونا با اشاره به اینکه اکنون با بیش‌ترین آمار بیماران سرپایی، بستری و فوتی ناشی از کرونا در چهارمحال و بختیاری مواجه هستیم، تاکید کرد: میزان فوتی‌های کرونا برای نخستین بار دو رقمی شد.

وی ادامه داد: ظرفیت بیمارستان هاجر شهرکرد تکمیل شده است و هم اکنون یک طبقه از بیمارستان آیت الله کاشانی شهرکرد به درمان بیماران کرونایی اختصاص یافته است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد افزود: بالاترین نرخ بروز بیماری کرونا نسبت به جمعیت در هفته گذشته به ترتیب متعلق به شهرستان‌های کیار، فارسان، شهرکرد، بروجن و بن بوده است.

وی تاکید کرد: به لحاظ افزایش رشد در هفته گذشته نسبت به سه هفته قبل از آن بیشترین رشد مربوط به شهرستان‌های کیار، اردل و کوهرنگ است.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهرکرد با بیان اینکه در حال حاضر شهرستان‌های چهارمحال و بختیاری به سه دسته تقسیم می‌شوند، بیان کرد: شهرستان‌های شهرکرد، بروجن و فارسان خاکستری، شهرستان‌های بن، کیار، لردگان و خانمیرزا قرمز هستند و شهرستان‌های سامان، کوهرنگ و اردل شهرستان‌های در وضعیت نارنجی به سر می‌برند.

کد خبر 5066801

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha