۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱:۴۷

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان مطرح کرد؛

اجرای طرح «نذر فرهنگی» همزمان با هفته کتاب در لرستان

اجرای طرح «نذر فرهنگی» همزمان با هفته کتاب در لرستان

خرم‌آباد- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، گفت: طرح «نذر فرهنگی» همزمان با هفته کتاب در این استان اجرا می‌شود.

به گزارش خبرگزاری مهر، احمد حسین فتایی در سخنانی با اشاره به برنامه‌های بیست و هشتمین دوره هفته کتاب در لرستان، گفت: بیست و هشتمین دوره هفته کتاب از ۲۴ تا ۳۰ آبان ماه سال جاری با شعار «دانایی؛ مانایی» در سراسر کشور و در استان لرستان برگزار می‌شود.

وی، تصریح کرد: بیش از ۱۰ برنامه فرهنگی برای اجرا در این هفته توسط معاونت فرهنگی و مطبوعاتی این اداره کل تدوین شده که در این بازه زمانی در سطح استان به اجرا در می آیند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: برگزاری دو پویش با عنوان «یار مهربان من» در راستای تبیین و ترویج مطالعه و کتابخوانی و همچنین «پایان قصه» خوانش پایان یک کتاب به دلخواه خواننده (ویژه کودکان و نوجوانان) از جمله‌ی این برنامه‌ها است.

فتایی، اظهار داشت: رونمایی از کتاب‌های نویسندگان و ناشران استان با ارجحیت کتاب‌های دفاع مقدس به مناسبت چهلمین سالگرد این رویداد و همچنین فضا سازی تبلیغی و ساخت و توزیع کلیپ‌ها و موشن گرافی‌های آموزشی با محوریت فرهنگ مطالعه از دیگر برنامه‌های اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان در بیست و هشت هفته کتاب است.

وی، در ادامه با اشاره به استفاده ویژه از ظرفیت فضای مجازی در برگزاری برنامه‌های هفته کتاب، گفت: بخش دیگری از برنامه‌های این هفته به صورت مشارکتی برگزار می‌شود که از آن جمله می‌توان به برگزاری مسابقه کتابخوانی با همکاری صدا و سیمای استان در بستر برنامه‌های شبانه شبکه افلاک، برگزاری مسابقه انشا نویسی با موضوع «مدافعین سلامت» با مشارکت آموزش و پرورش و کانون پرورش فکری و اهدا کتاب به مراکز فرهنگی تحت پوشش بهزیستی و توزیع کتاب در سطح مناطق روستایی و حاشیه نشین استان اشاره کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی لرستان، افزود: برپایی نشست‌های فرهنگی و نقد کتاب و همچنین برگزاری مسابقه استانی طراحی پوستر با عنوان «یار مهربان» در بستر فضای مجازی و اجرای طرح «نذر فرهنگی» از برنامه‌های دیگری است که به این مناسبت در استان اجرایی خواهد شد.

کد خبر 5067798

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha