۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۵:۲۸

در جریان سفر به استان مرکزی؛

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل اوقاف استان مرکزی دیدار کرد

معاون سازمان تبلیغات اسلامی با مدیرکل اوقاف استان مرکزی دیدار کرد

اراک- صبح امروز معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی در جریان سفر به استان مرکزی با مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد روح الامینی صبح سه شنبه در جریان سفر به استان مرکزی در دیدار با مدیرکل اوقاف استان مرکزی در اراک، اظهار کرد: آنچه از پیشینه استان مرکزی سراغ داریم توانمندی استان در حوزه صنعتی و ظرفیت خوب استان در بحث موقوفات است.

وی ادامه داد: با تعامل، هماهنگی و همکاری مستمر هر دو سازمان در استان زمینه نشر معارف و فعالیت‌های تبلیغی فراهم است، امیدواریم این تعامل با سرعت و کیفیت بیشتری ادامه پیدا کند.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی نیز در این دیدار اظهار کرد: با توجه به ایده‌هایی که از رئیس سازمان تبلیغات کشور سراغ داریم، امیدواریم تحولات مثبتی در این حوزه صورت پذیرد.

حجت الاسلام واحدی افزود: اوقاف یک مجموعه اقتصادی، فرهنگی و قرآنی است اما سازمان تبلیغات متولی اصلی فعالیت‌های فرهنگی است و به نحوی کار تخصصی فرهنگی انجام می‌دهد.

وی گفت: با حضور نیروهای توانمندی که در سازمان تبلیغات منصوب شدند، انتظار می‌رود جهش خوبی را در این حوزه را شاهد باشیم.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی بیان کرد: اداره کل اوقاف این آمادگی را دارد که تمام توان این مجموعه در امور فرهنگی و قرآنی را به کمک سازمان تبلیغات بیاورد و در اهداف بلندی که سازمان مد نظر دارد، همکاری لازم را داشته باشد.

کد خبر 5067940

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha