۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۴:۴۹

معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی مطرح کرد

نظارت بر داروخانه‌های خراسان شمالی از طریق گشت‌های مشترک

نظارت بر داروخانه‌های خراسان شمالی از طریق گشت‌های مشترک

بجنورد- معاون سیاسی استاندار خراسان شمالی گفت: داروخانه های استان از طریق تشکیل گشت های مشترک دانشگاه علوم پزشکی و تعزیرات حکومتی نظارت خواهند شد.

به گزارش خبرنگار مهر، احمد برادران صبح امروز در کمیسیون برنامه ریزی، هماهنگی و نظارت بر مبارزه با قاچاق کالا و ارز خراسان شمالی که در سالن جلسات استانداری برگزار شد، اظهار کرد: داروخانه‌ها و واحدهای صنفی رسمی و دارای مجوز قانونی، مورد اطمینان مردم هستند و باید محصولات استاندارد ارائه دهند.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی با تاکید بر افزایش فرهنگ سازی در حوزه‌های اجتماعی و سلامت استان، بیان کرد: حوزه سلامت با جان مردم سر و کار دارد و ارائه محصولات غیراستاندارد و تاریخ گذشته در داروخانه‌ها پذیرفتنی و قابل بخشش نیست و نظارت‌ها در این حوزه باید افزایش یابد.

وی بر افزایش نظارت‌ها در حوزه مبارزه با قاچاق احتمالی دارو، واکسن و اقلام پیشگیری از کرونا در سطح استان تاکید کرد.

برادران تشکیل گشت‌های نظارت مشترک بین دانشگاه علوم پزشکی و اداره کل تعزیرات برای بازدید از داروخانه‌ها را الزامی دانست و گفت: برای بازدید و نظارت اگر کمبود نیرویی وجود دارد اعلام شود تا با کمک دستگاه‌های اجرایی و سایر ارکان حاکمیت در استان این مشکل را برطرف کنیم.

معاون سیاسی، اجتماعی و امنیتی استاندار خراسان شمالی در انتها با اشاره به اینکه برای درمان هر بیمار کرونایی به طور متوسط ۲۰ میلیون تومان هزینه می‌شود، تصریح کرد: هزینه در حوزه‌های بهداشت و پیشگیری موجب کاهش هزینه‌های حوزه درمان می‌شود.

کد خبر 5068336

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha