۲۰ آبان ۱۳۹۹، ۱۸:۰۵

در بازدید معاون سازمان تبلیغات از خبرگزاری مهر مرکزی عنوان شد؛

نقش رسانه در روشنگری و هدایتگری غیرقابل انکار است

 نقش رسانه در روشنگری و هدایتگری غیرقابل انکار است

اراک- معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی از تحریریه خبرگزاری مهر شعبه استان مرکزی بازدید و بر نقش مهم رسانه در روشنگری و هدایتگری تاکید کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، محمد روح الامینی عصر سه‌شنبه در جریان سفر به استان مرکزی ضمن بازدید از دفتر خبرگزاری مهر استان اظهار کرد: امروز نقش رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری مهر روشنگری و هدایتگری در جامعه است.

وی با بیان اینکه حضور به موقع و نگاه ریزبین رسانه‌ها در امور مختلف می‌تواند آگاهی بخشی مردم را نسبت به مسائل افزایش دهد، افزود: امر اطلاع رسانی از سوی رسانه‌ها باید مورد توجه قرار گیرد.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی با اشاره به نقش رسانه‌ها در مقابله با تهاجم فرهنگی دشمن افزود: در دنیای تبلیغات که دشمنان و بیگانگان بیشترین بودجه و هزینه را برای تبلیغات در حوزه رسانه اختصاص داده‌اند رسانه‌های انقلابی باید تمام قد و به صورت تشکیلات منسجم در مقابل تحریفات دشمن ایستاده و جامعه و جوانان را از شبهات دینی مصون نگه دارند.

وی افزود: زمانی که حوزه‌های علمیه و مساجد ما در میدان نبرد با تهاجمات فرهنگی حضور داشته باشند می‌توانند گفتمان سازی دینی داشته و در این زمینه موفق عمل کنند.

معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی سازمان تبلیغات اسلامی اضافه کرد: روحانیت در راستای گفتمان دینی و ایجاد تمدن نوین اسلامی، تربیت جوانان مؤمن و انقلابی از نقش مهمی برخوردار است.

روح الامینی در خصوص ارزیابی خود از خبرگزاری مهر اظهار کرد: این رسانه در انعکاس اخبار و رویدادهای حوزه دین و تبلیغ خیلی خوب عمل کرده و موفق بوده و جای تقدیر دارد.

وی اضافه کرد: در این شرایط از رسانه‌های انقلابی و تأثیرگذاری چون خبرگزاری مهر انتظار داریم در تبیین برنامه‌های دینی سازمان تبلیغات، مطالبه‌ گری و جریان سازی بیشتر ورود پیدا کنند.

کد خبر 5068491

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha