۳ تیر ۱۳۸۶، ۱۲:۲۳

موزه عروسک‌های اقوام ایرانی و ملل جهان راه‌اندازی می‌شود

کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان موزه عروسک‌های اقوام ایرانی و ملل جهان را در آینده‌ای نزدیک در تهران راه‌اندازی می‌کند.

به گزارش خبرگزاری مهر، مدیر روابط عمومی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سمینار آموزشی کارشناسان این حوزه در تهران گفت: "تاکنون بیش از 120 عروسک بومی و محلی ایران و 20 عروسک‌ از شش کشور لهستان، سوئد، مجارستان، بوسنی و هرزگوین، استرالیا و ترکیه از طریق سفارتخانه‌های این کشورها در تهران در اختیار کانون برای ایجاد موزه قرار گرفته است."

مهدی باقری از کارشناسان روابط عمومی کانون خواست تا با وسعت بخشیدن به پژوهش‌های خود عروسک‌های بیشتری را شناسایی و در اختیار موزه کانون قرار دهند. وی در عین حال توجه بیشتر به توسعه روابط عمومی الکترونیک در سازمان، ایجاد و کیفیت بخشیدن به سایت‌های اینترنتی و وبلاگ‌های کانون را از جمله سیاست‌های جدی روابط عمومی کانون دانست.

مدیر رواابط عمومی کانون استفاده بیشتر از توان فرهنگی و هنری مربیان کانون در سراسر کشور را در بالا بردن کیفیت فعالیت‌های روابط عمومی بسیار مؤثر ارزیابی کرد. باقری هوشمندی، خلاقیت‌، دانش و آشنایی با سیاست‌های کلان و برنامه‌ها و تولیدات کانون را از جمله ویژگی‌های مورد نیاز برای یک کارشناس موفق در روابط عمومی کانون برشمرد.

در سمینار آموزشی روابط عمومی کانون که از دوم تیر به مدت چهار روز در تهران آغاز شده، بیش از 30 کارشناس استانی و ستادی کانون از سراسر کشور با اصول و نظریه‌های روابط عمومی و موضوع‌هایی مانند اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها آشنا می‌شوند.

کد خبر 506879

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha